همشهری آنلاین: نتایج اولیه کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 90 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند از 8 شهریور فرم انتخاب رشته را تکمیل کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نتایج اولیه به صورت کارنامه تنظیم شده و از روز گذشته بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار داده شد.

دفترچه‌ راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون از ساعت 9 صبح روز سه شنبه 8 شهریور در سایت اینترنتی سازمان قابل دسترس است و علاوه بر آن از طریق باجه مرکزی پست در هر شهرستان و در شهرستان‌های بزرگ از طریق مناطق پستی در اختیار داوطلبان قرار داده می‌شود.

داوطلبان می‌توانند در محدوده زمانی 9 صبح روز سه شنبه 8 شهریور تا 24 روز یکشنبه 13 شهریور نسبت به ثبت کد رشته محل‌های انتخابی اقدام کنند و پس از تأیید نهایی شماره رمز 15 رقمی را به عنوان رسید دریافت کنند. در صورتی که داوطلب شماره رسید را از سیستم دریافت نکند انتخاب رشته وی تکمیل نشده است.

کد محل‌های انتخابی درج شده در فرم انتخاب رشته اینترنتی پس از گرفتن تأییدیه (رمز 15 رقمی) به هیچ عنوان قابل تغییر و یا تعویض نیست.

کد خبر 144257

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز