6 بازار میوه و تره بار تا پایان شهریور ماه امسال با هزینه‌‌ای بالغ بر 28 میلیارد ریال در سه منطقه در شمال، جنوب و مرکز شهر تهران به بهره برداری خواهد رسید.

عبدالرحمان چراغعلی مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران به همشهری گفت: بازار روز میدان هروی واقع در شمال شرق تهران به مساحت 6 هزار مترمربع شامل 30 غرفه عرضه محصولات دامی، کشاورزی بازرگانی، غرفه عرضه ماهی زنده، چایخانه، کافی شاپ، استخر و یک ساختمان بانک است که به زودی وطی یکی دو هفته آینده آماده بهره برداری عموم است.

وی افزود: بازار روز عباس آباد (پارسا) واقع در منطقه 7 روبه روی مصلی امام خمینی(ره) همزمان با روز پاسدار در شهریورماه آماده بهره برداری خواهد شد.

به گفته چراغعلی این بازار روز نیز در زمینی به مساحت 3 هزار و پانصد مترمربع شامل 25 غرفه محصولات کشاورزی دامی، بازرگانی و ماهی زنده است.

بازار روز خاورشهر، محبوب مجاز، کاروان و بازار روز باغ آذری واقع در مناطق جنوبی شهر تهران جمعا به مساحت 6 هزار مترمربع از جمله مراکز میوه و تره باری هستند که در ماه های مرداد و شهریور جاری به بهره برداری خواهند رسید.

چراغعلی اظهار داشت: هم اکنون 9 میدان و 76 بازار میوه و تره بار در سطح شهر تهران فعال است که تعداد این مراکز تا پایان امسال به یکصد بازار میوه و تره بار افزایش خواهند یافت.

وی خبر داد: طرح مطالعاتی مکانیزه کردن میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری در بهشت زهرا(س) به پایان رسیده که برمبنای آن در آینده نزدیک کلیه امور مربوط به انواع محصولات عرضه شده در میادین و بازارهای روز از این مرکز به صورت متمرکز انجام می گیرد تا در سطح میادین شهر تهران توزیع شود.

کد خبر 1441

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز