همشهری آنلاین: مراسم پایانی نخستین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان با معرفی برگزیدگان ساعت 18 چهارشنبه پنجم مردادماه در مجموعه فرهنگی، هنری فرشچیان اصفهان برگزار می شود.

نمایشگاه نقاشی

به گزارش همشهری آنلاین، در اختتامیه جشنواره کودکان و نوجوانان برگزیده در رشته های کاریکاتور، تصویرسازی، نقاشی و طراحی، خوشنویسی و کلاژ(وصله کاری) معرفی می شوند و نمایشگاهی از آثار کودکان و نوجوانان که در کارگاه های جشنواره کار کرده اند، در این مجموعه برپا می شود.

نخستین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان در دو گروه سنی 6 تا 9 سال و 10 تا 14 سال در رشته های نقاشی، تصویر سازی، کاریکاتور، طراحی، کلاژ (وصله کاری) و خوشنویسی برگزار شد و 120کودک و نوجوان از 20 استان کشور و پنج کشور ایتالیا، فرانسه، تاجیکستان، گرجستان و لبنان در کارگاه های تخصصی هر یک از رشته ها در هنرستان هنرهای زیبا با یکدیگر رقابت کردند.

این جشنواره با هدف توجه به ارزش و اهمیت هنر کودکان و نوجوانان، ایجاد بستر برای شناخت و رشد استعدادها و معرفی هنر کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

نخستین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، استانداری و شهرداری اصفهان، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موسسه فرهنگی اکو و مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی برگزار شد.

کد خبر 141362

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز