همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به بد‌ترین وضعیت استیصال و درماندگی رسیده است، تاکید کرد که تظاهرات مردم سوریه و لبنان در مرزهای رژیم صهیونیستی به زودی به یک راهپیمایی میلیونی تبدیل خواهد شد که بساط رژیم صهیونیستی را برمی چیند.

محمد رضا نقدی

سردار محمدرضا نقدی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی علیه دولت لبنان گفت: رژیم صهیونیستی هر کاری که از این به بعد انجام دهد به ضررش تمام خواهد شد .

وی افزود: این رژیم منحوس دوره جان کندن خود را طی می کند همانند سال آخر رژیم پهلوی که با وجود کشتارهای فراوان تلاش می کرد خود را حفظ کند اما نتوانست، پایه های مشروعیت خود را بر اساس ارزش های خود نیز از دست داده است و تهدیدات اخیر آنها دست و پا زدن در باتلاق است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به بد ترین وضعیت استیصال و درماندگی خود رسیده است، اظهار داشت: سانسور شدید اخبار در رژیم صهیونیستی وجود دارد و سیستم های خبری کشورمان نیز با کمال تاسف به سمت اطلاع رسانی در این زمینه نمی رود.

در خصوص دلایل این تهدیدات تاکید کرد: رژیم صهیونیستی خود را در محاصره کامل احساس می کند و از سویی مردم مصر بیدار شده اند و به هیچ وجه نوکر صهیونیستها نخواهند بود، از طرف دیگر مردم سوریه و لبنان  با رشادت تمام به سمت مرزهای رژیم صهیونیستی حرکت کردند، بنابراین آنها هم اکنون با یاس و نامیدی به فکر تهدید هستند.

نقدی در پایان تاکید کرد: تظاهراتی که توسط مردم سوریه و لبنان در مرزهای رژیم اشغالگر صهیونیستی برگزار می شود به زودی به یک راهپیمایی میلیونی تبدیل خواهد شد که بساط رژیم صهیونیستی را برمی چیند.

کد خبر 138691
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز