همشهری‌آنلاین: چهره هفت تیم صعود کننده به مرحله سوم رقابت‌های انتخابی فوتبال المپیک در آسیا مشخص شد.

football

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دیدارهای برگشت مرحله دوم رقابت‌های فوتبال انتخابی المپیک لندن در آسیا برگزار شد که با توجه به نتایج به دست آمده تاکنون چهره هفت تیم صعود کننده به مرحله سوم مشخص شده است.

قطر در دهلی نو به مصاف تیم هند رفت که در پایان این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و تیم قطر به مرحله بعد صعود کرد. ترکمنستان هم با شکست 4 بر صفر برابر سوریه از رسیدن به مرحله بعد باز ماند و سوریه جواز حضور در مرحله سوم را کسب کرد. مالزی دیگر تیم صعود کننده به مرحله سوم است. این تیم در خانه با نتیجه دو بر یک برابر لبنان به پیروزی رسید و به مرحله بعد راه یافت.

عربستان هم با پیروزی 4 بر یک برابر ویتنام توانست یکی از 12 تیم حاضر در مرحله سوم رقابت‌های انتخابی المپیک لندن لقب بگیرد. ازبکستان هم در تاشکند با دو گل هنگ کنگ را از پیش‌رو برداشت و به مرحله بعد رسید.

استرالیا هم در صنعا با 4 گل یمن را شکست داد و به مرحله سوم صعود کرد و بحرین هم که در منامه با نتیجه یک بر یک برابر فلسطین متوقف شده بود، امروز در بیت المقدس با نتیجه دو بر یک برابر فلسطین پیروز شد و به مرحله بعد راه یافت.

مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی المپیک در آسیا شانزدهم تیر قرعه‌کشی می‌شود و دوازده تیم حاضر در این رقابتها به سه گروه چهار تیمی تقسیم می‌شوند و بازی‌های دوره‌ای را به صورت رفت و برگشت انجام می‌دهند. تیم‌های نخست گروه‌های سه گانه به طور مستقیم به المپیک می‌روند و بهترین تیمهای دوم هر سه گروه بار دیگر بازیهای گروهی انجام می‌دهند و تیم نخست با نماینده قاره آفریقا روبه‌رو می‌شود و تیم پیروز دو بازی رفت و برگشت، جواز صعود در المپیک لندن را کسب می‌کند.

کد خبر 138450

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز