گروه اقتصادی: با گذشت 3 ماه از بلاتکلیفی شیر یارانه‌ای، مسئولان دولتی و اتحادیه‌های صنفی از احتمال قطع توزیع شیر یارانه‌ای از امروز خبر می‌دهند.

شیر

به‌رغم برپایی جلسات متعدد تصمیم‌گیری در مورد یارانه و پایان مهلت عرضه شیر یارانه‌ای خرداد ماه، ستاد هدفمندی یارانه‌ها هنوز مصوبه‌ای در زمینه چگونگی پرداخت یارانه و توزیع شیر یارانه‌ای ابلاغ نکرده و با این روند توزیع شیر یارانه‌ای از امروز متوقف خواهد شد. مدیرکل دفتر تامین و توزیع کالای وزارت بازرگانی به خبرنگار ما گفت: تا‌کنون ابلاغیه جدیدی در زمینه توزیع شیر یارانه‌ای نداشته‌ایم و اگر پس از نشست دیروز ستاد هدفمندی یارانه‌ها ابلاغیه جدیدی در زمینه توزیع شیر یارانه‌ای نداشته باشیم، احتمالا توزیع شیر از امروز قطع خواهد شد.

قطع توزیع شیر یارانه‌ای

از سوی دیگر مدیرعامل اتحادیه‌های تعاونی لبنی با اشاره به بی‌نتیجه بودن نشست‌های کارشناسی یارانه شیر گفت: هنوز هیچ دستوری برای ادامه تولید و توزیع شیر یارانه‌ای به کارخانه‌ها اعلام نشده و با این روند احتمالا از امروز شیر یارانه‌ای در کشور توزیع نشود. مجید علیداد با بیان اینکه مهلت توافق توزیع شیر یارانه‌ای به روال سابق به پایان رسیده است، گفت: سازمان‌های بازرگانی برخی استان‌ها از جمله یزد و خراسان شمالی به کارخانه‌های لبنی‌اعلام کرده‌اند که از ابتدای تیر ماه شیر یارانه‌ای را تولید و توزیع نکنند.

کد خبر 138294

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز