همشهری آنلاین: پس از پایان برپایی کارگاه های آموزشی طراحی و مقاومت دومین جشنواره جهانی هنر مقاومت در تهران و برخی از استان های کشور، این کارگاه هاه در ادامه با استقبال کم نظیر هنرمندان، دانشجویان، استادان و هنرجویان سراسر کشور در استان های مختلف برگزار شد.

هنر مقاومت

به گزارش همشهری آنلاین، شرکت کنندگان در این کارگاه ها که با حضور اساتیدی چون حبیب الله صادقی، کامیار صادقی، جواد نوبهار، ادهم ضرغام، محمد معمارزاده، بهزاد بیگلری، علی اکبر شریفی، محمد ذبیحی و با همکاری مراکز آموزش عالی، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفاتر انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس استان های یاد شده برگزار شد، به خلق آثارهنری با موضوعاتی چون دفاع مقدس، دفاع در برابر ظلم، پلیدی، استبداد، بی عدالتی، کرامت و آزادی حقیقی انسان، پرده برداری از دروغ های حقوق بشر، دفاع از مردم مظلوم فلسطین، دفاع در برابر شرارت و خشونت و... پرداختند.

کارگاه های آموزشی طراحی و مقاومت از امروز 31 خردادماه نیز با حضور بهزاد بیگلری در استان چهارمحال و بختیاری، دوم تیر ماه با حضور مرتضی حیدری در شهر مقدس مشهد و چهارم تیر با حضور جعفری شکیب در استان سیستان و بلوچستان و شهر زاهدان ادامه خواهد یافت.

دومین جشنواره جهانی هنر مقاومت، با دبیر کلی حبیب الله صادقی از سوی بنیاد فرهنگی روایت در 8 بخش طراحی، نقاشی، پوستر، عکاسی، کاریکاتور، طرح های حجمی، انیمیشن، هنرهای جدید و مفهومی، آذرماه سال جاری همزمان در تهران و سایر استان های کشور برگزار می شود.

 

کد خبر 138260

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز