همشمهری آنلاین: سایت پرسبوک دومین سالانه هــنرهای تجــسمی را به صــورت آن لایــن و با موضوع "آزاد" در هفت رشته برگزار می‌کند.

نقاشی

به گزارش ایسنا، این سایت با هــدف ایــجاد بســتر مــناسب برای بروز انــتقال و خــلاقیت‌های هنــرمندانه و ارتقای سطح ارتــباط میان هــنرمندان، اقدام به برگزاری این سالانه کرده است.

این رقابت در رشـته‌های نقاشی ، عکاسی، مجسـمه، وب آرت ، ویـدئو آرت ، اینستالیشن و پرفورمــنس بـرگزار می‌شود و علاقه‌مندان در هر رشـته می‌توانند آثار خود را تا 31 تیرماه به دبـیرخانه پرسبـوک آرت به نشانی info@persbookart.com ایـمیل کنند.

این در حالی است که هر هنرمند می‌تواند در دو رشته انتخابی حداکثر با چهار اثر شرکت کند.

تصاویر آثار ارسالی باید با فرمت جی پی جی و کیفیت مناسب ( ابعاد حداقل 500 × 500 پیکسل، رزولوشن 72 دی پی آ وحجم فایل ارسالی بزرگتر از یک مگابایت نباشد) ارائه شود.

همچنین ویدیو آرت و پرفورمنس یا وب آرت باید آثارشان بصورت آنلاین درقالب ویدئویی در دسترس باشد.

این جشنواره در دو مرحله داوری می‌شود.

مرحله نخست توسط هیات انتخاب جشنواره متشکل از شادی قدیریان، بیژن صیــفوری، رزیــتا شرف جهان، کامــبیز صـبری، مــلک دادیار گروسیان و مرحله دوم توسط هیات داوران نهایی شامل ادوارد لوسی اسمیت،علیرضا سمیع آذر، نازلی مــدکور،جـــیل ارزن، پریـــنس رودلف زورلیــپه و زیگی گــلدینــگ داوری می‌شود .

"پرسبوک آرت" در نظر دارد جهت حمایت ازهنرمندان منتخب ،آثار برگزیده را در سایت و گالری مجازی پرسبوک آرت و مراکز معتبر هنری معرفی کند.

همچنین قرار است نمایشگاهی از این آثار در تعدادی از گالری‌های داخلی و خارجی برگزار شود.

 آخرین مهلت ارسال آثار تا 31 تیر است و نتایج برگزیدگان نهایی 31 شهریور اعلام شده است.

طــراح و دبیر اجرایی جشــنواره، نــــــدا درزی و دبیر دائمی آن  ادوارد لوسی اسمیت هستند.

شورای سیاستگــزاری این جشنواره را نیز هیاتی متشکل از ادوارد لوسی اســمیت، مهشــید مدرس، نیــکو نیــکنام، نـــــــدا درزی و فرزیــن هــدایت زاده تشکیل می‌دهند.

 

کد خبر 137615

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز