رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران مراسم حج، ضمن قدردانی از تلاش آنان، با اشاره به ضرورت استفاده از فرصت حج برای فعالیت فرهنگی تصریح کردند: باید با ابتکارات جدید، زمینه تبلیغ و آگاهی در میان حجاج بیت‌الله الحرام گسترش یابد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، حضرت آیت الله خامنه‌ای فعالیت‌های فرهنگی را منشاء تحول فکری توصیف کردند و خدمت به حجاج را فرصتی مغتنم برشمردند.

ایشان بر اثر بخشی معنوی و فرهنگی در ایام حج و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین تبلیغاتی برای رشد و تعالی فکری زائران خانه خدا تأکید کردند.

در آغاز این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمدی ری شهری نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی ضمن ارائه گزارشی از کنگره عظیم حج اظهار داشت: با تلاش مسئولان اجرایی در مراسم حج امسال، مشکلات کمتر، و در مقایسه با سال‌های گذشته رضایت نسبی زائران بیشتر شده است.

وی در تشریح فعالیت‌های بعثه مقام معظم رهبری به برپایی همایش‌های بین‌المللی در موسم حج اشاره کرد و گفت: تلاش و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران برای دستیابی به انرژی هسته‌ای و پیروزی حزب الله لبنان در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی موجب گرایش بیشتر زائران و ابراز علاقه آنان به جمهوری اسلامی ایران بوده است.

کد خبر 13528

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار امام و رهبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز