سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۶
۰ نفر

گروه حوادث: نتیجه آزمایش دی‌ان‌ای، نادرستی ادعای زوج جوانی را که مدعی شده بودند دخترشان 6 سال قبل توسط یک ماما به زوج دیگری فروخته شده بود، فاش کرد.

این پرونده پیچیده با شکایت یک زوج جوان در دادسرای جنایی تهران تشکیل شد. این زوج مدعی بودند یک ماما فرزندشان را 6 سال قبل، بعد از به دنیا آمدن، به خانواده‌ای فروخته و به دروغ به آنها گفته که دخترشان فوت کرده است.با این ادعا، زن ماما دستگیر شد و ماموران با انجام تحقیقات تخصصی، دختربچه‌ای را که شاکیان مدعی بودند فرزند آنهاست شناسایی کردند.

بررسی‌ها نشان می‌داد این دختربچه همراه زوج جوانی در یکی از شهرهای اطراف تهران زندگی می‌کند. بنابراین به دستور قاضی سلیمانی، دادیار شعبه دوم دادسرای جنایی تهران، ماموران راهی شهر مورد نظر شدند و دختربچه 6 ساله و پدر و مادر خوانده‌اش را به تهران منتقل کردند.

همزمان دادیار جنایی دستور انجام آزمایش دی‌ان‌ای برای اثبات ادعای شاکیان پرونده را صادر کرد و با گذشت 14 روز از این ماجرا، نتیجه این آزمایش مشخص کرد ادعای شاکیان پرونده نادرست بوده و آنها پدر و مادر واقعی دختربچه 6 ساله نیستند. با مشخص شدن این موضوع، پرونده وارد مرحله‌ای پیچیده شد؛ چرا که بررسی‌ها نشان می‌دهد زن و مردی که در این 6 سال از دختربچه نگهداری می‌‌کردند، پدر و مادر واقعی او نیستند.

به همین دلیل دادیار پرونده روز گذشته تمامی متهمان پرونده را به دادسرا احضار کرد و مورد بازجویی قرار داد. در این میان شاکیان پرونده گفتند: مدتی قبل از زبان یکی از آشنایانمان شنیدیم که زن ماما دخترمان را بعد از به دنیا آمدن فروخته است. به همین دلیل از او شکایت کردیم تا مجبورش کنیم پولی را که بابت فروش فرزندمان به دست آورده، به ما بدهد. در همین حال، زن ماما نیز مدعی شد که 6 سال قبل این زن برای زایمان به من مراجعه کرد اما من هیچ‌وقت از سرنوشت نوزادش خبری نداشتم. با این اظهارات، قاضی سلیمانی، دستورات لازم را برای ادامه تحقیقات درباره ابهامات این پرونده صادر کرد.

کد خبر 134609

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز