همشهری آنلاین-مریم دری منش: الکس فرگوسن: "نمایش نویر غیرقابل باور بود."

rooney

سه‌شنبه شب (6 اردیبهشت) اولین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد.

در این شب منچستر یونایتد در دیدار رفت خود در این مرحله میهمان شالکه 04 آلمان بود که با حذف اینترمیلان، مدافع عنوان قهرمانی به این مرحله رسیده است. شیاطین سرخ در نیمه اول چندین موقعیت گلزنی خلق کردند که هربار، درخشش مانوئل نویر، با جبران ضعف خط دفاع، مانع از فروریختن دروازه شالکه شد. به طوری که الکس فرگوسن در پایان بازی در باره نویر گفت: "این بهترین نمایشی بود که تاکنون از یک دروازه‌بان در مقابل تیمم دیده بودم."

منچستر در نیمه اول در دقایق 14، 22، 26 و 36 توسط هرناندز،‌ و در دقایق 28 و 45 توسط گیگز موقعیت گل ایجاد کرد که گلر تیم ملی آلمان مانع گلزنی آنها شد و به شکلی غیر قابل باور نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم رانگنیک، سرمربی آبی‌ها در دقیقه 53 کلوگه را به جای بام‌یوهان وارد زمین کرد و سبب شد شالکه بازی بهتری از خود ارائه دهد و حتی یک موقعیت گلزنی در دقیقه 65 توسط ادو ایجاد شود که البته فان در سار جلوی بازشدن دروازه منچستر را گرفت. اما اندکی بعد این تیم انگلیسی بود که با تکیه بر تجربه خود به فاصله دو دقیقه دو بار صاحب گل شد. گیگز در دقیقه 67 روی پاس رونی، و رونی دو دقیقه بعد روی پاس هرناندز گلزنی کردند. با این دو گل بازیکنان شالکه فهمیدند که در این روز دیگر شانسی برای جبران ندارند و تسلیم سرنوشت خود شدند.

گیگز-نویر

دیدار برگشت دو تیم روز چهارشنبه 14 اردیبهشت در ورزشگاه خانگی منچستر، اولدترافورد انجام می‌شود.

این در حالی است که هردو تیم در مسابقات باشگاهی خود بازی‌های سختی در پیش دارند. شالکه روز شنبه باید با بایرن مونیخ بازی کند و یکشنبه هم منچستر میهمان آرسنال است.

کد خبر 133551
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز