شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: دروازه‌بان تیم اچ‌ ای ال به دلیل حمله قلبی در مرکز درمانی این تیم واقع در بنگلور هند درگذشت.

پوپ تور دروازه

 به گزارش فارس و به نقل از ورلد ساکر،‌ آرون کومار در جریان جلسه تمرینی با آنکیت شارما برخوردی داشت که پس از آن به سرعت به بیمارستان منتقل شد. پزشکان وی را معاینه و شکستگی استخوان پای وی را اعلام کردند.

 شارما که با کومار هم اتاقی بود گفت: پس از آنکه با کومار برخورد کردم، وی به بیمارستان رفت و اعلام شد دچار شکستگی استخوان پا شده است. پزشکان پای وی را کچ گرفتند و به وی گفتند برای اینکه از او مراقبت شود، بهتر است در بیمارستان بماند ولی او به خوابگاه بازگشت. برادر و مادرش برای دیدنش آمدند و برادرش نیز شب را پیش وی گذراند.

 شارما که با بهت‌زدگی حرف می‌زد، ادامه داد: ‌امروز صبح آرون گفت احساس می‌کند نمی‌تواند خوب نفس بکشد و فکر می‌کند مشکلی پیش آمده است. پس از آن مدیریت باشگاه را در جریان قرار دادم و وی دوباره به بیمارستان منتقل شد. ساعتی بعد اعلام شد وی به دلیل حمله قلبی جان سپرده است.

 هنوز هیچ دلیل مشخصی برای مرگ این بازیکن 24 ساله منتشر نشده است. خانواده این بازیکن در جریان موضوع قرار گرفته‌اند و به سرعت خود را به بیمارستان رساندند. سران باشگاه نیز قول داده‌اند هر کاری که بتوانند برای خانواده کومار انجام دهند.

 راجان سخنگوی باشگاه در این خصوص گفت: همه ما از این اتفاق ناراحت هستیم. آرون را به شکل تراژیکی از دست دادیم. در حال گفت‌وگو با خانواده کومار هستیم و هرگونه کمکی که لازم باشد را دریغ نخواهیم کرد.

کد خبر 133145
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز