همشهری آنلاین: نماینده مردم تهران با اشاره به دیدار خود با ‌آیت‌الله سیستانی گفت که این مرجع عالیقدر ‌ضمن ابراز محبت و ارادت نسبت به مقام معظم رهبری ‌فرمودند که جمهوری اسلامی ایران راه درست را پیدا کرده و در این مسیر در حال پیشرفت است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سید‌علیرضا مرندی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه طی نطق میان دستور در صحن علنی مجلس اظهار داشت: فردا مصادف با روز جهانی بهداشت است که جا دارد این روز را گرامی بداریم و از همه پزشکان محترم به دلیل انجام خدمات ارزشمند آنها قدردانی کنیم.

نماینده مردم تهران در بخش دیگر از سخنان خود به تحولات منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: مردم خاورمیانه و شمال آفریقا که با الهام گرفتن از جمهوری اسلامی ایران دست به انقلاب‌هایی با هویت اسلامی زده‌اند، به لطف و عنایت پروردگار تاکنون توفیقاتی نصیبشان شده است.

مرندی گفت: از خداوند می‌خواهیم طعم شیرین انقلاب اسلامی ما را به تمام ملت‌های دنیا بچشاند.

وی ضمن محکوم کردن جنایتی که حاکمان دیکتاتور در حق مردم منطقه انجام می‌دهند، افزود: مشاهده وضع مردم منطقه بیش از پیش ارزش برخورداری از نعمت رهبری و ولایت فقیه را ثابت می‌کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه سفری به عتبات عالیات داشتم، افزود: در این سفر توفیق زیارت مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله سیستانی را پیدا کردم که ایشان می‌فرمودند ‌در طی صدها سال، ‌سال گذشته، کشورهای غربی از همه امکانات کشورهای اسلامی نهایت سوء‌استفاده را کردند، ولی متأسفانه شاهان و حکومت‌های کشورهای اسلامی تلاش نکردند تا از توانمندی‌های علمی آن کشورها بهره‌ای نصیب کشورهای اسلامی شود.

مرندی خاطرنشان کرد‌: آیت‌الله سیستانی ضمن ابراز محبت و ارادت نسبت به مقام معظم رهبری و جمهوری اسلامی ایران فرمودند که جمهوری اسلامی ایران راه درست را پیدا کرده و در این مسیر در حال پیشرفت است

کد خبر 131607
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز