گروه شهری: معاون امور مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه مدیریت شهری به تمامی نقاط شهر توجه ویژه دارد، گفت:

پارک راهنمای رانندگی

در سال‌جاری بیشترین کد پروژه عمرانی اختصاص به منطقه20 داشت و منطقه3 نیز به‌عنوان منطقه شمالی تهران، شهروندان را از وجود مراکز فرهنگی و اجتماعی بهره‌مند ساخت.عیسی شریفی، معاون امور مناطق شهرداری تهران در آخرین روز دور اول بازدیدهای خود از مناطق 22 گانه، ضمن حضور در مناطق 3 و 20، از پروژه‌های در حال احداث و روند اجرای طرح استقبال از بهار بازدید کرد.

در این دو بازدید شریفی ابتدا با حضور در منطقه 20 از محله 13 آبان به‌عنوان محله منتخب طرح استقبال از بهار بازدید و نسبت به توسعه فضای سبز و انجام اقدامات زیباسازی در شهرک عظیم آباد و خیابان‌های شهید رجایی و فدائیان اسلام تاکید کرد و گفت: احداث بوستان عظیم آباد به‌عنوان ورودی محله13 آبان اقدامی مناسب بوده و لازم است که جداره‌سازی‌، زیباسازی، نورپردازی و روشنایی مناسب در معابر و ایستگاه‌های اتوبوس انجام شود.

شریفی در بازدید از رمپ و لوپ آزادگان، سرای محله منصوریه، مسجد ساجدین و... افزود: طرح توسعه فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان به‌عنوان بزرگراه فرامنطقه‌ای طرح استقبال از بهار لازم است که در دستور کار قرار گیرد و تسریع در عملیات احداث و بهره‌برداری از سرای محله برای تمامی محله‌های این منطقه خواسته‌های مدیریت شهری از مسئولان این منطقه است.

معاون امور مناطق تکمیل زیرگذر فدائیان اسلام - شهید کریمی، کانال سرخه حصار، جاده امین آباد و همچنین پل بزرگراه آزادگان - شهید دستواره را مطالبه شهروندان قلمداد کرد و تصریح کرد: اقدامات مناسبی طی سال‌جاری در این منطقه به انجام رسیده و خدمات در تمامی مناطق 22 گانه به شکل مناسبی توزیع شده است. در ادامه مجتبی عبداللهی شهردار منطقه 20 با تشریح مختصری از اقدامات صورت گرفته، اظهار امیدواری کرد که طی سال 1390 با احداث و تکمیل 11 سرای محله، تمامی محله‌های این منطقه از این مراکز 9 منظوره فرهنگی و اجتماعی برخوردار شوند.

در دیگر بازدید معاون امور مناطق، شریفی ضمن حضور در منطقه 3 شهرداری تهران، اجرای طرح استقبال از بهار در این منطقه را خیلی خوب و ارزنده عنوان کرد و ضمن تقدیر از شهردار منطقه3، نسبت به تداوم و جدیت در این طرح تاکید کرد.شریفی ایجاد تحول در منطقه3 را حاصل مدیریت مناسب شهرداران قبلی و فعلی دانست و اذعان داشت: رفع گره ترافیکی در دسترسی بزرگراه شهید همت در تقاطع بزرگراه کردستان و ساماندهی ده ونک از برنامه‌های اولویت دار این منطقه بوده که لازم است در دستور کار قرار گیرد.

معاون امور مناطق در بازدید از دیگر بناهای فرهنگی منطقه به احداث سرای محله در تمامی محله‌های این منطقه اشاره کرد و گفت: احداث بزرگراه صدر تا امام‌علی و همچنین تونل نیایش اقدامی مؤثر در توسعه شبکه بزرگراهی تهران است ضمن اینکه افزایش زیبایی‌های بصری و جداره‌سازی‌ حاشیه و بدنه تعدادی از خیابان‌ها از نیازهای این منطقه محسوب می‌شود. شریفی انتخاب 3 محله درب دوم، ده ونک و ازگل به‌عنوان محله‌های منتخب طرح استقبال از بهار را قابل تقدیر عنوان کرد و اقدامات ارزنده‌ای که در خیابان شریعتی انجام شده است را قابل تقدیر دانست.

کد خبر 130756

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز