گروه حوادث: پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا از متلاشی‌شدن یک کارگاه تولید موادمخدر شیشه در شهریار و دستگیری 9 نفر در این رابطه خبر داد.

سردار حمیدرضا حسین‌آبادی،

سردار حمیدرضا حسین‌آبادی، با بیان اینکه با تصویب و ابلاغ قانون جدید مبارزه با موادمخدر، تمام ماموران پلیس برای برخورد با تولید، قاچاق و ترانزیت شیشه بسیج شده‌اند، گفت: از زمان ابلاغ قانون جدید تاکنون 24 کارگاه خانگی تولید شیشه متلاشی شده است.

وی افزود: اوایل هفته جاری در شهریار یک کارگاه خانگی تولید شیشه توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد‌مخدر متلاشی شد که از این کارگاه 72 کیلو مخدر شیشه کشف شده و 9 نفر از افرادی که در آن مشغول به کار بودند دستگیر شدند. حسین‌آبادی اضافه کرد: چندین بشکه از پیش‌سازهای ساخت شیشه همچون اتانول، فسفر و مواد دیگر کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر‌شده با تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شدند. رئیس پلیس مبارزه با مواد‌مخدر ناجا در ادامه به تاکید قوه قضاییه در برخورد با قاچاقچیان مواد‌مخدر اشاره کرد و گفت:‌ با توجه به صحبت‌های اخیر سخنگوی قوه قضاییه و تاکید ایشان بر برخورد بدون اغماض با قاچاقچیان شیشه، مردم منتظر اجرایی شدن این وعده‌ها در قبال این قاچاقچیان هستند.

وی افزود: با توجه به تغییر رویکرد دستگاه قضا نسبت به قاچاقچیان به‌ویژه در 2سال اخیر، امیدواریم این اقدامات مؤثر، ادامه پیدا کند. حسین آبادی درباره قانون جدید مبارزه با مواد‌مخدر گفت:‌ این قانون عطف به ماسبق نمی‌شود بلکه قانون قدیمی را در بر می‌گیرد و قانون جدید اجرایی است.

کد خبر 127259

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز