پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۸۹ - ۰۷:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: برگزیدگان جشنواره فیلمهای صنعتی معرفی و با اهداء لوح و تندیس تجلیل شدند .

به گزارش واحد مرکزی خبر، این جشنواره با شعار سینما، صنعت، حرکت  و با هدف معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای صنایع ومعادن ایران و ایجاد ارتباط میان فعالان هنر و سینما با صاحبان صنایع ومعادن کشور برگزار شد.

در این مراسم مستند صنعتی - تحلیلی گنبد دوار  ساخته موسسه تصویر شهر به عنوان بهترین فیلم در بخش مستند صنعتی- تحلیلی معرفی شد.

همچنین فیلم غلبه بر سنگ  ساخته مرکز توسعه اطلاع رسانی به عنوان بهترین فیلم در بخش معرف و گزارشگر ، فیلم ترمینال دریایی صادرات موادنفتی سهیل  ساخته شرکت فرا سکوی عسلویه به عنوان بهترین فیلم در بخش اموزشی معرفی شدند.

همچنین هیات داوران این جشنواره تندیس و لوح افتخار ویژه جشنواره را به روابط عمومی مجتمع فولادمبارکه برای سرمایه گذاری، تهیه و تولید فیلم های مستند صنعتی و کیفی اهداء کرد .

ماندانا کریمی برای کارگردانی فیلم  پگاه  تندیس و لوح افتخار بهترین کارگردانی فیلم در بخش پویانمایی و محمد سعید محصصی برای فیلم شغل  جایزه ویژه بهترین کارگردانی فیلم در بخش مستند صنعتی، تحلیلی را دریافت کردند.

حمید شریفیان برای فیلم بر بام ایران  جایزه ویژه بهترین کارگردانی فیلم در بخش معرف و گزارشگر و اقایان سعید قوامی و بابک بهداد برای فیلم  چراغی که روشن شد ‌جایزه ویژه بهترین کارگردانی در بخش بهترین پژوهش را دریافت کردند.

همچنین فریدون قائدی برای فیلم دشت نبرد جایزه ویژه جشنواره در بخش بهترین متن و بابک بهداد برای فیلم دست هاو نجواها  جایزه ویژه بهترین تدوین را دریافت کردند.

هیات داوران این جشنواره در بخش های بهترین پویا نمایی و بهترین کارگردانی فیلم های آموزشی و در بخش‌های بهترین موسیقی و تصویربرداری هیچ فیلمی را حائز رتبه برتر نشناخت.

کد خبر 125700
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز