همشهری آنلاین: ادامه برف و سرما در آمریکا در کنار تدابیر امنیتی بیشتری که این روزها اجرا می‌شود باعث کلافه شدن هزاران مسافر هواپیمایی در این کشور شده است.

airport

به گزارش فاکس نیوز باران‌های هفته گذشته در کالیفرنیا و جاری شدن سیل و گل و لای در هفته گذشته اگر چه برای بسیاری از کسانی که قصد داشتند در آمریکا به تعطیلات بروند مشکل ساز شد ولی این بار بارش برف و سرد شدن هوا برای کسانی که می‌خواهند از تعطیلات به خانه هایشان باز گردند، مشکل آفرین شده است.

اگر چه به گزارش سازمان هواپیمایی آمریکا، بسیاری از پروازها در زمان مقرر خود انجام می‌گیرد، ولی بارش برف در فرودگاه‌های ریگان در منطقه واشنگن دی سی و جکسون در آتلانتا باعث تاخیر‌هایی شده است.

پیش بینی می‌شود بارش برف در برخی فرودگاه‌ها نیز به لغو برخی پروازها بینجامد.

نزدیک سیصد پرواز هواپیمایی دلتا در فرودگاه جکسون و پانصد پرواز از همین هواپیمایی در سراسر آمریکا لغو شده‌اند. همچنین در کنار کلافه شدن مسافران از تاخیر پروازها در آمریکا، تدابیر امنیتی بیشتر در این کشور نیز باعث شده است مسافران بیش از پیش در فرودگاه‌ها منتظر شوند.

به گفته مقامات امنیتی، انتظار مسافران به علت تدابیر بیشتر امنیتی، نیم ساعتی بیشتر از آنچه پیشتر صورت می‌گرفت، به طول می انجامد.

کد خبر 124057
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز