مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۸۵ - ۱۷:۲۸
۰ نفر

به‌منظور بهسازی شبکه راه‌های درون‌شهری و سهولت در تردد وسایل نقلیه در 3 روز اول اجرای طرح جهادی زمستانه 137، 50 نقطه از معابر شمال تهران با انجام نهرسازی، لکه‌گیری آسفالت و جدول‌گذاری ساماندهی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، این طرح‌های منطقه‌ای در نوارهای حفاری فضای سبز، ورودی و خروجی بزرگراه‌ها، پیاده‌روها، تقاطع‌ها و معابر پرتردد شمال تهران از روز شنبه نهم دی ماه تا امروز ( دوشنبه 11 دی ماه) انجام شده است.

براساس همین گزارش در اجرای این طرح بیش از 70 تن آسفالت با هزینه‌ای بالغ بر 17 میلیون و 500 هزار ریال در سطح معابر منطقه یک پخش شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان طرح بیش از 150 تن آسفالت دیگر در سایر خیابانهای شمال تهران پخش شود.

این گزارش می‌افزاید: خیابانهای شریعتی، شهید لواسانی، قیطریه، رمپ ورودی و خروجی شریعتی به صدر، بلوار 35 متری شهید اندرزگو، تقاطع صالحی، تقاطع شهید سباری و اقدسیه ازجمله مکان‌هایی بوده که لکه‌گیری آسفالت در آنها انجام شده است.

این گزارش حاکی است؛ در طرح جهادی زمستانه شورایاران محلات با استقرار در نواحی، درخواست‌ها، پیشنهادات و مشکلات را به مسئولان ستاد طرح اطلاع داده وعملکرد نیروها و نحوه اجرای طرح را کنترل می‌کنند.

در طول اجرای این طرح معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه نیز اقدام به بررسی نیازهای دانش‌آموزان، ارائه کپسول آتش‌نشانی و ایجاد دپوی شن و نمک در مدارس و مساجد سطح منطقه و همکاری با ادارات مرتبط خواهد کرد.

کد خبر 12298

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز