سخنگوی طرح تحول اقتصادی گفت: خانوارهای جدیدی که در نیمه دوم سال‌جاری برای دریافت یارانه ثبت‌نام ‌کنند از سال آینده مشمول دریافت یارانه خواهند شد.

جمعیت

به گزارش ایرنا، محمدرضا فرزین، سخنگوی طرح تحول اقتصادی، افزود: در این مرحله اطلاعات سرپرستان خانوارها جمع‌آوری و سپس میزان یارانه‌ پرداختی به آنها محاسبه می‌شود. وی خاطرنشان کرد: هرچند افرادی که در نیمه اول سال‌جاری ثبت‌نام کرده‌اند در نیمه دوم سال به آنها یارانه پرداخت شد اما افرادی که در نیمه دوم سال ثبت‌نام کنند در نیمه اول سال بعد یارانه خود را دریافت خواهند کرد.

خبر دیگر اینکه مدیرعامل هدفمند‌سازی‌ یارانه‌ها از افتتاح مجدد سامانه رفاهی برای اخذ شماره حساب بانکی سرپرستان خانوار در آینده‌ای نزدیک خبر داد. به گزارش ایسنا، بهروز مرادی افزود: از آنجا که خانوارهای جدیدی نسبت به ثبت اطلاعات اقتصادی خود در سامانه مرکز آمار ایران اقدام ‌کرده‌اند، بر این اساس سامانه رفاهی در آینده‌ای نزدیک مجددا آغاز به کار خواهد کرد.

به گفته وی، اطلاع‌رسانی درباره زمان دقیق آغاز به کار مجدد سامانه رفاهی به نشانی اینترنتی www.refahi.ir طی روزهای آتی انجام خواهد شد. براساس این گزارش دور جدید ثبت‌نام خانوارهای ایرانی برای دریافت یارانه‌ نقدی با راه‌اندازی مجدد سامانه مرکز آمار ایران به آدرس www.yaraneh.amar.org.ir که از ابتدای آذر ماه فعال شده است تا پانزدهم دی ماه ادامه دارد.

کد خبر 122940

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز