همشهری آنلاین : مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران از ارائه وام 30 میلیون تومانی مسکن مهر به فرهنگیان واجد شرایط در استان تهران خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران

سید علی یزدیخواه در گفتگو با خبرگزاری مهر با بیان این مطلب افزود: در جلسه ای که با مسئولان مسکن مهر کشور و انبوه سازان داشتیم مقرر شد هشت هزار و 700 نفر از فرهنگیان ظرف یکسال آینده تحت پوشش طرح مسکن مهر قرار گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران ادامه داد: طبق این طرح به فرهنگیان حدود 30 میلیون تومان وام برای ساخت خانه هایی با متراژ 75 متر داده می شود.

وی با بیان اینکه این وام ها به صورت سهمیه بندی به فرهنگیان ارائه می شود گفت: این طرح شامل مناطق شهریار، پاکدشت ورامین، فیروزکوه و قرچک می شود و هم اکنون سهمیه پیشوا و شهریار آماده است و فرهنگیانی که علاقه مند باشند می توانند برای ساخت مسکن در این دو منطقه اقدام کنند.

یزدیخواه با اشاره به اینکه ثبت نام برای دریافت وام مسکن مهر از طریق سایت آموزش و پرورش شهرستانهای تهران از هفته آینده فراهم می شود گفت: فرهنگیانی که فرم "ج" آنها قبلا قرمز نشده باشد می توانند از این تسهیلات استفاده کنند یعنی فرهنگیانی که قبلا از دولت زمین یا خانه یا وام یارانه دار مسکن دریافت نکرده باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران افزود: فرهنگیان بازنشسته نیز می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

کد خبر 122555

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز