یکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی بسکتبال ایران در یک بازی پر انتقاد توانست با اخلاف یک امتیاز از سد چین تایپه بگذرد.

basketball

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی بسکتبال ایران که در این دوره از بازی‌ها همه بازیکنان خود را در اختیار ندارد در دومین بازی پر انتقاد خود بعد از بازی با ژاپن، توانست از سد چین تایپه بگذرد.

 ایران کوارتر اول را مقتدرانه آغاز کرد و اختلاف امتیاز در دقایق آغازین کوارتر اول به 10 هم رسید اما در پایان ایران این کوارتر را با نتیجه 22 بر 14 به سود خود به پایان برد. تایوانی‌ها در نیمه دوم رو به پرتاب‌های سه امتیازی آوردند و با درخشش لین چی بازیکن شماره 12 این تیم 19 بر 14 این کوارتر را از ایران بردند اما ایران باز هم 36 بر 33 این نیمه را به سود خود به پایان برد.

 کوارتر سوم این بازی باز هم با برتری تایپه‌ای‌ها همراه و بازیکنان ایران در این کوارتر پراشتباه ظاهر شدند و بر چندین بار در ضد حمله توپ را از دست دادند تا در پایان این تایوان باشد که با نتیجه 21 بر 17 این کوارتر را به سود خود به پایان ببرند.

 ملی‌پوشان ایران در کوارتر چهارم به خودشان آمدند و از شکست، پیروزی ساختند. پرتاب‌های سه امتیازی زیبای حامد آفاق به همراه دفاع سهراب نژاد در زیر حلقه، برتری را برای ایران به دنبال داشت و این بازی در این کوارتر در پایان با نتیجه 20 بر 18به سود ایران به پایان رسید.

ایران در آخرین دیدار خود مقابل قطر به میدان می‌رود که امروز ژاپن را با نتیجه 88 بر 87 شکست داد.

 تیم‌های اول تا چهارم هر گروه به مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی صعود خواهند کرد و در این مرحله به صورت ضربدری با یکدیگر دیدار خواهند کرد. ایران برای روبه‌رو نشدن با تیم‌های قدرتمند چین یا کره جنوبی باید در یکی از مکان‌های اول یا دوم گروه خود قرار بگیرد.

کد خبر 121270
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز