گروه سیاسی: محسن رضایی با بیان اینکه شخصیت شهید کاظمی در سه دوره انقلاب، دفاع مقدس و سازندگی به خوبی تجلی یافته است، گفت:

شهید احمد کاظمی یکی از این الگوهای ارتباط دهنده نسل فعلی با نسل گذشته است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که درمراسم یادبود اولین سالگرد شهادت جمعی از فرماندهان سپاه و از جمله شهید احمد کاظمی فرمانده فقید نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخن می‌گفت و مهر خبر آن را منتشر کرد،  با گرامیداشت خاطره همه شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: در حال حاضر باید ارتباط‌برقرار کردن میان سه نسل انقلاب اولویت مهم ما باشد چون حوادث زمان با هم تفاوت دارد و در عین حال نمی‌توان گذشته را نیز فراموش کرد.  وی افزود: ما با خاطره دفاع مقدس می‌توانیم هویت واقعی خود را بسازیم و تاریخ و افتخارآفرینان کشور را به نسل جوان بشناسانیم .  فرمانده سابق سپاه پاسداران با اشاره به سوابق نظامی شهید کاظمی در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: شهید کاظمی یک نیروی انقلابی در سیستم نظامی بود و در عملیات ثامن الائمه با یک برتری قابل توجه مسئولیتش را انجام داد و در عملیات طریق‌القدس بیشتر شناخته شد و در عملیات بدر فرمانده تیپ شد.
 رضایی تاکید کرد: کاظمی برای شهادت لحظه شماری می‌کرد و وقتی از مسائل سیاسی دلتنگ می‌شدیم با هم صحبت می‌کردیم. او برای من مثل یک چاه صبور بود. دو روز قبل از شهادتش پیش من آمد و مرتب می‌گفت دعا کنید شهید شوم.
در این مراسم، جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران و خانواده شهید کاظمی حضور داشتند.
کد خبر 12036

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز