جمعه ۱۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۱
۰ نفر

گروه حوادث: مرد شیطان‌صفت خود را مامور سازمان آب جامی‌زد و به‌محض ورود به خانه‌ها، نقشه سیاهش را عملی می‌کرد.

متهم

این مرد وقتی از تنها بودن زنان جوان در خانه مطمئن می‌شد با تهدید چاقو آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد و بعد از سرقت اموال‌شان پا به فرار می‌گذاشت. مدتی قبل زنی جوان وحشتزده با پلیس رباط‌کریم تماس گرفت و مدعی شد هدف حمله مردی قرار گرفته که خود را مامور سازمان آب معرفی می‌کرد.

به‌دنبال این تماس، گروهی از ماموران آگاهی راهی خانه زن جوان شدند و به تحقیق از او پرداختند. این زن که از شدت ترس دست و پایش می‌لرزید به ماموران گفت: ساعتی قبل وقتی زنگ خانه به صدا درآمد، از پشت آیفون صدای مردی را شنیدم که خودش را مامور سازمان آب معرفی ‌کرد. برای همین در را باز کردم و خودم هم به حیاط رفتم اما مرد جوان وقتی فهمید در خانه تنها هستم، ناگهان با چاقو به من حمله کرد و با تهدید دست و دهانم را بست.

او بعد از اینکه مرا مورد آزار و اذیت قرار داد، پول‌ها، طلاها و لوازم باارزش داخل خانه را به سرقت برد و پابه فرار گذاشت. بعد از اظهارات زن جوان، تحقیقات پلیسی برای دستگیری مرد شیطان صفت شروع شد و ماموران با کمک قربانی حادثه به چهره‌نگاری از او پرداختند. تصویر چهره‌نگاری شده متهم در اختیار تمامی تیم‌های گشتی قرار گرفت و جست‌وجو برای به دام انداختن مامور قلابی شروع شد.

درحالی‌که تحقیقات ادامه داشت، کارآگاهان در جریان سرقت مشابه دیگری قرارگرفتند که توسط مامور قلابی سازمان آب صورت گرفته بود. دومین شاکی نیز زن جوانی بود که قربانی نقشه سیاه مامور قلابی شده بود. این زن که آثار وحشت در چهره‌اش نمایان بود به ماموران گفت: بعد از رفتن دخترم به مدرسه، درحالی‌که همسرم هم به سر کار رفته بود و من در خانه تنها بودم، صدای زنگ در بلند شد. مرد جوانی که ادعا می‌کرد مامور سازمان آب است، گفت که برای بررسی کنتور آمده و من هم در را بازکردم.

این مرد بعد از ورود به خانه، به سراغ کنتور رفت و نگاهی به اطراف انداخت. او وقتی مطمئن شد که در خانه تنها هستم، چاقویی از جیبش خارج کرد و آن را زیر گلویم گذاشت. سپس مدعی شد که اگر سر و صدا کنم، مرا خواهد کشت. این مرد بی‌توجه به التماس‌هایم دست و پایم را بست و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. پس از آن همه پول‌ها و طلاهایم را به ارزش یک و نیم میلیون تومان به سرقت برد و متواری شد. چند دقیقه بعد وقتی توانستم دست و پایم را باز کنم، سراسیمه به طرف تلفن رفتم و ماجرا را به پلیس اطلاع دادم.

درحالی‌که بررسی‌ها نشان می‌داد دومین سرقت نیز از سوی متهم تحت تعقیب صورت گرفته است، جست‌وجو برای دستگیری مرد شیطان صفت ادامه یافت و ماموران که حدس می‌‌زدند وی سرقت‌هایش را ادامه دهد، گشت‌های نامحسوس در محله‌های خلوت شهر را فعال کردند. چند روز بعد آنها با مشاهده مردی که با معرفی خود به‌عنوان مامور سازمان آب قصد ورود به خانه‌ای را داشت، وارد عمل شدند و وی را دستگیر کردند.

جوان 31 ساله که علیرضا نام دارد در همان بازجویی‌های اولیه به سرقت از خانه‌ها و آزار و اذیت طعمه‌هایش اعتراف کرد و مدعی شد: من با معرفی خودم به‌عنوان مامور، فقط قصد سرقت از خانه‌ها را داشتم اما وقتی می‌دیدم طعمه‌هایم در خانه تنها هستند، دچار وسوسه می‌شدم و نقشه شوم خودم را عملی می‌کردم.

سرهنگ ابراهیم حسن‌آبادی، فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم، با اعلام این خبر گفت: متهم تا‌کنون به 2 مورد تجاوز به عنف و سرقت تحت عنوان مامور اعتراف کرده است و تحقیقات برای کشف دیگر جرایم احتمالی او ادامه دارد.

کد خبر 119957

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز