گروه حوادث: سرنشینان یک دستگاه پیکان کرم رنگ که پس از سوار کردن زنان و دختران جوان به عنوان مسافر، آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و اموالشان را به سرقت می بردند دستگیر شدند.

تحقیقات پلیس برای دستگیری متهمان در پی شکایت دختر 28 ساله ای آغاز شد که شبانه از سوی سرنشینان پیکان ربوده شده و مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود.

طبق اظهارات دختر جوان، هنگامیکه وی قصد داشته از محل کار خود به خانه برگردد ،در دام آدم ربایان گرفتار شد  و متهمان پس از ربودن این دختر وی را با تهدید چاقو به بیابان های اطراف مشهد کشانده و مورد آزار قرار داده بودند.

اظهارات دختر جوان  در حالی صورت می گرفت که چند روز بعد نیز 4 زن و دختر دیگر با مراجعه به پلیس از سرنشینان پیکان کرم رنگ شکایت کردند.

کارآگاهان پس از تحقیق از شاکیان پرونده توانستند مشخصات خودرو را به دست آورده و سرانجام آن را در یکی از خیابان های مشهد شناسایی کنند.

جوانی به نام صادق که راننده این خودرو بود پس از انتقال به اداره پلیس به ربودن زنان و دختران جوان با همدستی دو نفر از دوستانش اعتراف کرد و پلیس توانست آنها را نیز شناسایی و دستگیر کند.

رسیدگی به این پرونده در حالی ادامه دارد که متهمان به سرقت و آزار و اذیت دختران دیگری نیز اعتراف کرده‌اند، اما دختران جوان شکایت نکرده‌اند.

کد خبر 11932

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز