چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۲
۰ نفر

گروه ادب و هنر - احمد افشار: هنر زبانی گویا و تاثیرگذار در جامعه است و بدون مدد گرفتن از هنر نباید انتظار داشته باشیم مفاهیم دینی در جامعه رسوخ کند.

جشن بزرگ رضوان به مناسبت میلاد امام رضا (ع) با حضور حمید شاه آبادی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان به میزبانی بنیاد آفرینش‌های هنری در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد. در این مراسم که با حضور بیش از 90 شاعر از انجمن شعرای شمیرانات در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد،

بیش از 40شاعر به شعرخوانی و مدیحه‌سرایی در مورد امام رضا علیه‌السلام پرداختند. حمید شاه‌آبادی با اشاره به جایگاه هنر و هنرمندان در زنده‌نگه‌داشتن یاد ائمه‌اطهار(ع) و نقش آنها در احیا و بسط فرهنگ ولایتمداری در جامعه گفت: هنر، زبانی گویا و تاثیرگذار بر جامعه است و هنرمندان ایرانی در تلاشند معارف ائمه علیهم‌السلام را در قالب‌های هنری به جامعه ارائه نمایند.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان ساخت: بدون مددگرفتن از هنر نباید انتظار داشته باشیم مفاهیم دینی در جامعه رسوخ کند پس هر اندازه از پرتو درافشان ائمه اطهار(ع) در آثار هنری خود بهره گیریم در این راستا موفق‌تر خواهیم بود.

کد خبر 118836

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز