چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۹:۵۳
۰ نفر

تگزاس: درحالی که برخی افراد بر اثر نیش کوچک زنبور می‌میرند مردی اهل ایالت تگزاس پس از گزیده شدن توسط هزاران زنبور عصبانی همچنان زنده است.

stung 1200 times

وی در حالی مورد حمله حدود 1200 زنبور قرار گرفت که راهی منزل پسرش بود اما در راه به‌علت نامعلومی موردحمله ابر سیاهی از زنبور‌ها قرار گرفت.

Man suffers shocking injuries after being stung 1200 times by angry swarm of bees  Read more: http://www.news.com.au/world/man-suffers-shocking-injures-after-being-stung-1200-times-by-angry-swarm-of-bees/story-e6frfkyi-1225924356736#ixzz10I2HeBxv

پزشکان بیمارستان تگزاس یادآور شدند که بیش از یک‌هزار و 200‌ نیش زنبور را از داخل گوش‌ها، بینی، گلو و دهان این مرد 65 ساله بیرون کشیدند و وی باید 6‌ روز کامل در بیمارستان بماند تا علائم کبودی از صورت و بدنش محو شود. با ابراز نگرانی ساکنان اطراف محل حادثه تحقیقات در مورد علت حمله این تعداد زنبور به یک رهگذر ادامه دارد.

هواپیمای جاسوسی که 5‌سال پرواز می‌کند

لندن: محققان یک شرکت هواپیمایی به‌تازگی توانسته‌اند یک هواپیمای بدون سرنشین بسازند که قادر است 5‌سال بدون وقفه پرواز کند! این هواپیمای جاسوسی انرژی لازم برای پرواز خود را به‌وسیله نور خورشید تامین می‌کند و سبک بودن وزن آن اجازه می‌دهد مدت زیادی به پرواز خود ادامه دهد. گفته می‌شود تاکنون 89‌میلیون دلار صرف ساخت این هواپیما شده است و نخستین پرواز آن به‌احتمال زیاد در سال 2014‌انجام خواهد شد.

قرار است در زمان آزمایش، این هواپیما به‌مدت 30‌روز در منطقه‌ای خاص به‌صورت شبانه‌روزی مشغول به گشتزنی باشد. این هواپیما که برای پرواز در ارتفاع بسیار بالا طراحی شده است طی پرواز خود با استفاده از انرژی خورشیدی عکس‌های با وضوح بالا را برای مرکز کنترل خود ارسال می‌کند.

نقاشی‌های یک شامپانزه

برازیلیا: نقاشی‌های یک شامپانزه به یکی از جاذبه‌‌های گردشگری برزیل تبدیل شده است. این شامپانزه که پیش از این در سیرک مردم را سرگرم می‌کرده است نقاشی می کشد و به‌همین خاطر هر روز صدها نفر برای دیدن او به باغ‌وحش نیتروی می‌روند. این شامپانزه به‌نام جیمی 26‌سال دارد و از زمانی که از کار در سیرک بازنشسته شده سرگرم کار با رنگ و قلم‌مو است.

جیمی به اسباب‌بازی یا چیزهای مشابهی که شامپانزه‌های دیگر دوست دارند هیچ علاقه‌ای ندارد و فقط دوست دارد با قلم‌مو و رنگ‌روغن بر روی کاغذ اشکالی را ترسیم کند. مسئولان این باغ‌وحش قصد دارند به‌زودی نمایشگاهی از آثار نقاشی این شامپانزه برگزار کنند که بدون شک بسیار پرطرفدار خواهد بود.

کشف تسلیحات سنگین در یک خانه!

لندن: ماموران پلیس انگلیس در بازرسی از یک خانه توانستند مقادیر زیادی تسلیحات‌سنگین مانند گلوله‌های توپ، موشک و راکت کشف کنند! شاهدان‌عینی می‌گویند ماموران پلیس علاوه بر گلوله‌های توپ دست‌کم 30‌تیربار و مسلسل خودکار را از این خانه خارج کرده‌اند که در نوع خودش بی‌‌مانند بوده است.

با کشف این مسئله، ماموران پلیس مجبور شدند برای جلوگیری از پیش‌آمدن حادثه، واحدهای خنثی‌سازی بمب ارتش را خبر کنند. دست‌کم 9‌خودروی بزرگ پلیس برای اینکه این تسلیحات را جابه‌جا کنند مجبور به شرکت در این عملیات شدند. همسایه‌ها می‌گویند صاحب این خانه که اکنون در بازداشت پلیس به‌سر می‌برد همیشه رفتار مناسبی با اهالی داشته است. ماموران می‌گویند در صورت رخ‌دادن یک حادثه این مقدار تسلیحات تمام محله را با خاک یکسان می‌کرد.

کد خبر 116712

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز