همشهری آنلاین: کارلوس کرش، مربی تیم ملی فوتبال پرتغال شش ماه محروم شد.

kuiroz

کارلوس کوئیروز که در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی هم روی نیمکت تیم ملی پرتغال نشست، بنا به تصمیم کمیته مبارزه با دوپینگ به مدت 6 ماه از کار محروم شد.

بر اساس گزارش تلویزیون پرتغال، کوئیروز در جریان برگزاری جام جهانی 2010 در یکی از تمرین‌ها با مسئولین کمیته مبارزه با دوپینگ درگیری داشته و همین مسئله منجر به محرومیت او شده است.

پیش از این فدراسیون فوتبال پرتغال کوئیروز را به دلیل رفتار نادرست با مسئولین کمیته مبارزه با دوپینگ به مدت یک ماه از حضور روی نیمکت تیم ملی پرتغال محروم کرده بود و وی بنا به حکم قبلی فدراسیون پرتغال هم نمی‌توانست تیم ملی را در دو دیدار اول این تیم در مرحله انتخابی یورو 2012 مقابل نروژ و قبرس همراهی کند.

به گزارش ایسنا، کوئیروز به دلیل رفتار توهین‌آمیز با مسئولین این کمیته مبلغ هزار یورو هم جریمه شده است.

کارلوس کوئیروز درباره تصمیم کمیته مبارزه با دوپینگ گفت: پیش از این اعلام شده بود که سران این کمیته هنوز به توافق نرسیده‌اند، اما گویا شواهدی برایشان ارسال شده و آنها تصمیم گرفته‌اند بر این اساس من را محروم کنند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال رئال مادرید در ادامه افزود: البته هنوز این تصمیم به طور رسمی به ما ابلاغ نشده، اما پس از اعلام رسمی به آن اعتراض خواهیم کرد.

کوئیروز درباره فرجام‌خواهی درباره این حکم گفت: این تصمیم و محرومیت برای من اهمیتی ندارد. نکته مهم این است که من تخلفی مرتکب نشد‌ه‌ام، به همین دلیل قصد دارم این مسئله را پیگیری و تقاضای فرجام کنم.

 

کد خبر 115183
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز