همشهری آنلاین: بسکتبالیست‌های نوجوان کشورمان در مسابقات المپیک سنگاپور شکستی دیگر را تجربه کردند که باعث ناکامی این تیم در دستیابی به یکی از عناوین نهم ودهم رقابت‌ها شد.

تیم بسکتبال نوجوانان کشورمان که روز شنبه (30 مرداد)  با برتری مقابل نیوزلند برای کسب یکی از رتبه‌های نهم تا دوازدهم مسابقات بسکتبال المپیک نوجوانان امیدوار شده بود، روز یکشنبه در مصاف با فیلیپین نمایشی دور از انتظار داشت و تن به شکست داد.

این دیدار که از ساعت 10:30 در زمین Scape Youth Space شهر سنگاپور آغاز شده بود در پایان به برتری 28 بر 19 تیم فیلیپین انجامید. این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم فیلیپین در نیمه اول مسابقه هم برتری 14 بر 8 را از آن خود کرده بود.

بدین ترتیب تیم بسکتبال نوجوانان کشورمان صبح دوشنبه برای کسب رتبه یازدهم مسابقات بسکتبال المپیک نوجوانان به مصاف تیم ترکیه می رود که درآخرین دیدارش مقابل پورتوریکو تن به شکست داد.

شاگردان قاسم کیانی در مسابقات المپیک نوجوانان مقابل مصر، پاناما و نیوزلند به برتری رسیدند و برابر تیم‌های لیتوانی، آرژانتین و فیلیپین تن به شکست دادند.

به گزارش مهر، مسابقات بسکتبال المپیک نوجوانان به صورت سه به سه در یک نیمه از زمین بسکتبال و در دو تایم پنج دقیقه‌ای برگزار می شود.

 

کد خبر 114452
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز