همشهری آنلاین: سرپرست پیشین تیم فوتبال استقلال تهران، به عنوان یکی از اعضای کمیته ‌فنی و کمیته ‌انضباطی باشگاه استقلال معرفی شد

mazloomi

در ادامه حضور پیشکسوتان استقلال دراین باشگاه، به تازگی و طی حکمی از سوی علی فتح‌الله‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال تهران، غلامحسین مظلومی به عنوان عضو کمیته ‌فنی و کمیته ‌انضباطی باشگاه معرفی شد. مظلومی که پیش از این سابقه حضور روی نیمکت تیم فوتبال استقلال تهران را به عنوان سرپرست داشت، روز شنبه (30 مرداد) پس از برگزاری جلسه با فتح‌الله‌زاده رسما فعالیتش را آغاز می‌کند.

وی در این خصوص گفت: این پیشنهاد چند وقت پیش از سوی آقای فتح‌الله‌زاده به من داده شد. پس از بررسی‌هایی که انجام دادم، این پیشنهاد را قبول کردم. امروز نشستی با سرپرست باشگاه دارم و بعد از آن انشاالله کارمان را آغاز می‌کنیم. به استقلال آمدم تا هرکمکی از دستم برمی‌آید انجام بدهم. هیچ‌وقت کوتاهی نمی‌کنم اما در کارهای فنی برادرم دخالت نمی‌کنم.

به گزارش مهر، مظلومی در خصوص حضور پیشکسوتان در این باشگاه اظهار داشت: نگاه مثبت فتح‌الله‌زاده در مورد پیشکسوتان جای تقدیر دارد و امیدوارم این تصمیم در سال‌های آتی نیز ادامه داشته باشد.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در خصوص حضور روی نیمکت به جای پورحیدری و در سمت سرپرست گفت: این موضوع هنوز به من پیشنهاد داده نشده است اما اگر این فرصت نصیبم بشود، حتما از پورحیدری رخصت می‌گیرم

کد خبر 114383
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز