مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: لیگ برتر والیبال بانوان 15 مهر با حضور 12 تیم برگزار خواهد شد.

والیبال زنان

به گزارش خبرگزاری ایونا، تاریخ قرعه کشی لیگ برتر، دسته اول و زیرگروه والیبال بانوان سه شنبه 2 شهریور مشخص می‌شود.

لیگ برتر 15 مهر با حضور 12 تیم آغاز می‌شود اما زمان شروع و تعداد تیم‌های شرکت کننده لیگ دسته اول و زیرگروه بانوان 2 شهریور مشخص خواهد شد.

هزینه ورودی تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر 7 میلیون تومان است که نسبت به سال گذشته 2 میلیون تومان افزایش داشته است. هزینه ورود به دسته اول نیز با یک میلیون تومان افزایش به 3 میلیون تومان رسید و هزینه زیرگروه 2 میلیون تومان است که نسبت به سال گذشته 2 برابر شده است.

لیلا محمدیان، نایب رئیس فدراسیون والیبال بانوان در خصوص ابلاغیه جدید سازمان تربیت بدنی مبنی بر کاهش هزینه ورودی لیگ بانوان گفت: این تخفیف 80 درصدی برای هزینه ثبت‌نام است. یعنی تیم‌های شرکت کننده در لیگ علاوه بر هزینه ورودی باید هزینه ثبت نام هم بپردازند که این هزینه 20 درصد کل مبلغ درخواستی در نظر گرفته می‌شود که البته در لیگ والیبال بانوان چنین هزینه‌ای برای ثبت نام در نظر گرفته نمی‌شود، بنابراین همه تیم‌های شرکت کننده در لیگ باید هزینه ورودی را کامل بپردازند.

مسابقات قهرمانی بانوان ایران در رده سنی نوجوانان پس از ماه مبارک رمضان با حضور 28 استان پیگیری می‌شود. در رده سنی جوانان نیز تا کنون 15 استان اعلام آمادگی کرده‌اند و احتمال دارد در یک هفته فرصت باقی‌مانده برای ثبت نام تعداد استان‌ها به 28 برسد.

کد خبر 114332
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز