دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج نهایی آزمون متمرکز و نیمه متمرکز دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، به ترتیب نیمه دوم شهریور و دهه نخست مهر اعلام می‌شود

University

به گزارش واحد مرکزی خبر ، حسین توکلی در نشستی با خبرنگاران با اشاره به اینکه دانشجویان در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به دو روش متمرکز و نیمه متمرکز پذیرش می شوند ، افزود: با اعلام نتایج آزمون نیمه متمرکز ، از پذیرفته شدگان این آزمون برای مصاحبه و گذراندن مراحل دیگر پذیرش ، دعوت خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه نتایج ابتدایی آزمون متمرکز دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از فردا اعلام می شود، گفت:‌ انتخاب رشته اقدامی مهم است و داوطلبان بدانند با استفاده از امکانات راهنمایی آن ها از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و تجربه استادان و دانشجویان ، خودشان بهترین فرد و مشاور برای انتخاب رشته هستند .

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می شوند ، پنج روز فرصت دارند درباره رشته های مورد علاقه خود ،آگاهی کسب کنند.

توکلی اعلام کرد : دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی از فردا در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار می‌گیرد و از ساعت 16 فردا تا 18 مرداد نیز در مراکز پستی قابل تهیه است.

وی تاکیدکرد : داوطلبان پس از انتخاب رشته باید رسید15 حرفی خود را دریافت کنند.

معاون اجرایی همچنین با تأکید بر اینکه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته ، اولویت های خود را بر اساس علاقه مندی خود تعیین کنند ، افزود : اولویت‌های کدرشته‌ها تاثیری در قبول شدن یا نشدن داوطلب ندارد

کد خبر 112814

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز