همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال ایران که در اتریش به سر می برد با هدف آمادگی هر چه بهتر برای شرکت در جام ملتهای آسیا به دنبال فراهم کردن بهترین شرایط موجود است.

به گزارش ایلنا، به همین دلیل یک آشپز ایرانی با هماهنگی سفارت ایران در وین در محل هتل تیم ایران مستقر شده تا اعضای تیم ایران از نظر تغذیه مشکلی نداشته باشند و غذاهایی که کادر پزشکی تشخیص می‌دهند برای بازیکنان آماده شود. همچنین سیامک آزادی بعنوان یکی از اعضای کادر پزشکی تیم ایران از یکشنبه در اردو حضور پیدا کرده و در کار بدنسازی و فیزیوتراپی وضعیت بازیکنان را زیر نظر گرفته است.

 فاصله زمین تمرین تا محل هتل تیم ملی کمتر از 10 دقیقه است که بازیکنان با استفاده از اتوبوسی که در اختیار تیم است به آن محل رفت و آمد می‌کنند.
ضمن اینکه پیش از آغاز جام جهانی 2010 برخی از تیمهای حاضر در این جام از جمله اسلواکی، هندوراس،کامرون، صربستان و نیوزلند دراین منطقه اتریش اردو داشته ودیدارهای تدارکاتی برگزار کرده بودند.

یادآوری می‌شود اولین دیدار تدارکاتی تیم ایران با ستاره سرخ بلگراد در شهر ماریبور کشور اسلوونی انجام می‌شود و این شهر تا هتل تیم ایران یک ساعت و نیم با اتوبوس فاصله دارد.بازی دوم با تیم سرشناس واشاش مجارستان در زمین محل تمرین تیم ملی(سنت لئونارد) برگزار می‌شود و برای انجام سومین بازی با لاتزیو تیم ایران باید به ایتالیا برود.این سه دیدار به ترتیب در روزهای 24 ،27 و 30 تیرماه برگزار میشود و دیدار سوم با لاتزیو بنابر اعلام مدیر رسانه ای تیم ملی در ایتالیا از طریق تلویزیون پخش خواهد شد.

کد خبر 111457

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز