همشهری آنلاین: سایت رسمی باشگاه استقلال نوشت: استقلال با مدیریت بحران، از بحران عبور کرده و به ساحل آرامش رسیده است.

سایت رسمی باشگاه استقلال در گزارشی، وضعیت تیم فوتبال این باشگاه را بسیار خوب عنوان کرد. در این گزارش آمده است:

«حالا می‌توان ادعا کرد که استقلال با مدیریت بحران، از بحران عبور کرده و به ساحل آرامش رسیده است. دستاورد دو اردوی "کردان" و "سرعین" حالا لبخند است و رفاقت. حالا استقلال نه تنها بازیکنان کارنامه داری را جذب کرده و از تونل وحشت عبور کرده، بلکه تکنیک و تاکتیک و جسارت را در هم آمیخته است. البته که هنوز جای نگرانی هست و آن نگرانی "زمان از دست رفته" است. کوشش‌های شبانه‌روزی مدیریت باشگاه استقلال و همه اعضا خلاء‌ها را پر کرد، اما زمان را نمی‌توان با هیچ بهایی برگرداند.


و امروز به همین دلیل نوبت به هوادار استقلال رسیده است. همان هواداری که در سرما و گرما برای استقلال هلهله می‌کشد و با این تیم زندگی می‌کند.


مدیریت بازیکنان استقلال را سروسامان داد، سرمربی رفاقت را تزریق کرد، بازیکنان بدون حاشیه کوشیدند تا بزرگی نام استقلال را احیا کنند و حالا نوبت هوادار استقلال است که به این باشگاه متحول شده و تازه شکل گرفته که به مشابه کودکی نوپا است برای ایستادن، راه رفتن و در نهایت دویدن زمان بدهد.


همدلی امسال به اوج رسیده، شاید بخشی از این همدلی بی‌نظیر ناشی از بحرانی بوده که استقلال به آن دچار شده بود تا جاییکه رقبا سه هفته بود که تیم خود را بسته بودند و تمرین می‌کردند که استقلال مدیر و سرمربی خود را شناخت آن سه هفته و حتی دو ماه قبلش را که رقبا سرمربی داشتند، لیست خرید و لیست فروش داشتند را باید به استقلال رساند.


اقدام ضربتی مدیران باشگاه استقلال بخشی از این دو ماه و سه هفته را به استقلال بازگرداند اما بقیه‌اش اول دست خدا است و دوم در دست بامحبت هودار استقلال!


کارهای تاکتیکی و هماهنگ شدن نفرات جدید زمان لازم دارد و این زمان میسر نمی‌شود جز با ورود به چرخه تمرین- مسابقه – تمرین و پیدا کردن نقاط ضعف و قوت.


این تیم حتی می‌تواند قهرمان هم بشود اما باید زمان گمشده‌اش را پیدا کند و بعد با برطرف کردن نقاط ضعف و قوتش به قهرمانی حمله کند.


در اردوی سرعین در حال رشد بودیم که رسیدیم به اردوی ارتیش تیم ملی و ملی‌پوشان را از دست دادیم. حالا باید دوباره بکوشیم تا به هماهنگی برسیم اما زمان را نباید فراموش کنید. این شما روی سکوها هستید که به استقلال زمان می‌دهید. آنجا روی سکوها استقلالی‌های واقعی همچون مدیران بحران باید با هوش باشند و استقلال می‌دانیم که از این مدیران بحران میلیون‌ها دارد. پس امیدواریم و نگرانی‌هایمان باز هم کمتر می‌شود.


فراموش نکنید که اتحاد بین مدیران، مربیان، بازیکنان و هواداران می‌تواند استقلال را به طوری کامل از بحران خارج کند و اگر بخشی از حلقه‌های این زنجیر لنگ بزند و یا پاره شود کار سخت‌تر می‌شود.»

کد خبر 111382

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز