دبیر جشنواره حجاب و عفاف و تجلیل از زنان کارآفرین نمونه اعلام کرد

که در این جشنواره قرار است برای نخستین بار از 600 نفر از آرایشگران نمونه که در راستای فرهنگ حجاب و عفاف مثبت عمل کرده‌اند و از طرف اتحادیه صنفی آرایشگران به جشنواره معرفی شده‌اند، تجلیل شود. ژاله خدایار، رئیس جشنواره حجاب و عفاف و تجلیل از زنان کار آفرین  نیز گفت که مدل‌های موی طراحی شده در این جشنواره به‌زودی در یک ژورنال منتشر می‌شود.

به گزارش ایلنا، رئیس جشنواره عفاف و حجاب و تجلیل از زنان کارآفرین نمونه گفت: ما مدل‌های موی طراحی شده خود را به وزارت ارشاد ارائه کردیم و وزارت ارشاد نیز آنها را مورد تایید قرار داد.

تایید وزارت ارشاد به منزله این است که ما می‌توانیم از این مدل‌های مو ژورنال منتشر کنیم. در این مدل‌ها ما به‌دنبال عقب‌گرد نیستیم بلکه تلاش کرده‌ایم با حفظ سنت و رعایت قوانین جامعه و فرهنگ ایرانی جدیدترین مدل‌های مو را طراحی کنیم و به این ترتیب با تهاجم فرهنگی غرب مقابله کنیم.

خدایار دبیر جشنواره  بیان کرد: متأسفانه کسانی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند گمان می‌کنند که ایرانی‌ها در محدودیت و تنگنا هستند. ما می‌خواهیم به آنها ثابت کنیم که اولا حجاب محدودیت نیست و ثانیا ما می‌توانیم مدل‌های موی مورد نیاز جوانان کشور را خودمان طراحی کنیم و دولت نیز از ما در این زمینه حمایت می‌کند. او ادامه داد: از همه آرایشگران سراسر ایران دعوت می‌کنیم ایده‌ها و نظرات خود را در رابطه با مدل‌های مو و آرایش مختلف به جشنواره ارائه کنند.

کد خبر 111053

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز