همشهری آنلاین: نماینده قصر شیرین تصریح کرد: آتش سوزی همراه با مهار فوران نفت کار را مقداری سخت کرده که امیدواریم طی چند روز آینده بتوانیم به طول کامل این مشکل را حل کنیم

به گزارش مهر بیش از یک ماه است که از فوران نفت و گاز و آتش سوزی در چاه شماره 24 میدان نفت شهر می‌گذرد و میزان نفت و گاز خروجی از این چاه‌ معادل 8 تا 9 هزار بشکه در روز بر آورد می‌شود.

در این خصوص نماینده قصر شیرین و سرپل ذهاب در مجلس با اشاره به حادثه آتش سوزی نفت شهر، گفت: کار مهار آتش و جلوگیری از فوران نفت در این شهر همزمان با هم صورت می گیرد که امیدواریم طی چند روز آینده به طور کامل این معضل را رفع کنیم.

فرهاد تجری نماینده قصر شیرین و سرپل ذهاب در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آتش سوزی و فوران نفت در نفت شهر و اقدامات صورت گرفته در این خصوص گفت: برای مهار آتش و اشتعال آن تسلط  کافی داریم.

وی افزود: چندین مرتبه به مدت 15 الی 10 دقیقه آتش سوزی مهار شد اما به دلیل فوران نفت و سرایت آن به زمین های مجاور مجددا شاهد آتش سوزی بودیم که منتظریم اقدامات مهار کامل فروان نفت انجام شود و با مهار نفت آتش سوزی نیز به طور کامل متوقف خواهد شد.

تجری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این خصوص گفت: سرعت عمل در این مورد و اقدامات انجام شده برای مهار آتش و فوران نفت خوب است و در زمان کوتاهتری  نسبت به زمان مورد انتظار کارها انجام می شود.

نماینده قصر شیرین تصریح کرد: آتش سوزی همراه با مهار فوران نفت کار را مقداری سخت کرده که امیدواریم طی چند روز آینده بتوانیم به طول کامل این مشکل را حل کنیم.

 بیش از یک ماه از فوران نفت و گاز و آتش سوزی در چاه شماره 24 میدان نفت شهر می گذرد. میزان نفت و گاز خروجی از چاه آسیب دیده نفت شهر معادل 8 تا 9 هزار بشکه در روز برآورد شده است و تلاش برای مهار و کنترل چاه در شرکت ملی نفت ایران ادامه دارد.

نفت شهر یکی از شهرهای شهرستان قصرشیرین در استان کرمانشاه است و بین مرز ایران و عراق واقع شده است.

کد خبر 110762

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز