چهارشنبه ۲ تیر ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۴
۰ نفر

گروه شهری: مراسم افتتاحیه برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی پایتخت و چهارمین المپیاد ورزش محلات تهران که با حرکت کاروان اوقات فراغت از بوستان گفتگو به سمت سالن 12 هزار نفری آزادی آغاز شده بود با حضور خیل عظیمی از ورزشکاران محلات تهران همراه شد

سید محمد حاج آقامیر، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، در این مراسم گفت: به‌منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر همت و تلاش مضاعف برای توسعه ورزش همگانی، برنامه‌های سازمان ورزش در سال 89،  با افزایش 500 درصدی مسابقات محلات در رشته‌های انفرادی بانوان و آقایان و رشد 100 درصدی در رشته‌های تیمی همراه بود.

به گفته وی، این مسابقات با رویکرد فرهنگی و توجه به معنویت برگزار خواهد شد. رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در ادامه گفت: اگر فرصتی برای ورزش نوجوانان و جوانان ایجاد شود از دغدغه خانواده‌ها کاسته می‌شود؛ چرا که می‌دانند فرزندان‌شان با ورزش سرگرم شده‌اند.

ما هر قدر که به ورزش بپردازیم به سلامت جامعه کمک کرده‌ایم. شهردار تهران نیز در این مراسم ضمن تبریک ولادت امام جواد(ع) و حضرت علی (ع) گفت: تاکید من و همکارانم در شهرداری تهران و همچنین شورای محترم شهر که 3 نفر از اعضای آن جزو قهرمانان کشور و جهان هستند این است که در کنار خدمات شهری به موضوع ورزش به‌عنوان یکی از پارامتر‌های اصلی توسعه بپردازیم.

محمد باقر قالیباف افزود: امروز هر کدام از شما در هر یک از محله‌های تهران شاهد هستید که شهرداری برای توسعه امر ورزش و به‌خصوص توجه به ورزش محلات چه امکاناتی را فراهم کرده است.

وی در ادامه گفت: امروز در آغاز تابستان و ایام اوقات فراغت، در این مراسم نشان دادیم امر ورزش یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیریت شهری است. وی در ادامه افزود: با تقویت ورزش از یکسو سلامت جسمانی به دست می‌آید و از طرف دیگر برای اوقات فراغت برنامه‌ریزی می‌شود. وی اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک روند رشد و توسعه ورزش با شتاب بیشتری در تهران ادامه پیدا کند.

کد خبر 110337

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز