در جریان یکی از وحشیانه‌ترین جنایت‌های ماه‌های اخیر در سانسالوادور- پایتخت السالوادور- اعضای یک باند تبهکار، بعد از بستن درهای یک اتوبوس، سرنشینان آن را به آتش کشیدند.

در این حادثه وحشتناک حداقل 11 مسافر و راننده اتوبوس زنده زنده در آتش سوختند.
بنا بر این گزارش، شاهدان به ماموران پلیس گفته‌اند حادثه پس از آن اتفاق افتاد که چند مرد موتور سوار اقدام به متوقف کردن اتوبوس کردند و بعد از آنکه درهای اتوبوس را بستند روی آن بنزین ریختند و سپس آن را به آتش کشیدند.

تبهکاران بی‌رحم پس از آتش گرفتن اتوبوس با خونسردی ازمحل دور شدند. این در حالی بود که شاهدان به سرعت به سمت اتوبوس شتافتند تا با شکستن شیشه‌های اتوبوس مسافران را نجات دهند اما آتش به حدی سریع به همه اتوبوس سرایت کرد که بیشتر مسافران مجروح شده و یا جان باختند.

به گزارش پلیس پایتخت، در جریان این حادثه،  ماموران اورژانس 13 نفر از مجروحان را به بیمارستان منتقل کردند ولی 11 نفر از مسافران جان باختند.

شلیک به اتوبوس

هنوز بیشتر از 10 دقیقه از حادثه آتش زدن اتوبوس نگذشته بود که حادثه مرگبار اتوبوسی دیگری نیز به ماموران پلیس گزارش شد. در این حادثه اعضای باند تبهکاری با حمله مسلحانه به یک اتوبوس، مسافران را به رگبار بسته بودند که در این حادثه یک دختر بچه 11 ساله و راننده اتوبوس در دم کشته شدند.

آنها با هم مرتبط هستند

به گفته مقامات پلیس محلی، این دو حادثه مرگبار به احتمال زیاد با یکدیگر در ارتباط بوده و از سوی اعضای یک باند تبهکاری مخوف صورت گرفته است. احتمال می‌رود که این دو حمله پس از آن صورت گرفته باشد که رانندگان اتوبوس،

باج درخواستی از سوی اعضای باند باجگیر را پرداخت نکرده‌اند و به هشدارهای این باند گوش نداده‌اند و در این شرایط اعضای باند برای زهر چشم گرفتن از سایر رانندگان اتوبوس به آنها حمله‌ور شده‌اند.

کد خبر 110166

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز