چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: سه بازیکن لیگ برتری با تیم‌های اسیتل آذین و سپاهان قرارداد بستند.

به گزارش مهر، حسن اشجاری، مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در فصل گذشته با عقد قراردادی دو ساله به عضویت تیم استیل آذین تهران درآمد.

وی چهارشنبه در دفتر باشگاه استیل آذین حاضر شد و پس از مذاکره با مدیرعامل این باشگاه، قرارداد دو ساله‌ای با سرخپوشان به امضا رساند تا برای فصل دهم رقابت‌های لیگ برتر با پیراهن این باشگاه به میدان رود.

ایسنا نیز از قرارداد هاشم بیک‌زاده بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال تهران با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان خبرداد.

بیک‌زاده هم چهارشنبه با حضور در دفتر باشگاه سپاهان و انجام توافقات نهایی با عقدقرادادی 2 ساله رسما به جمع زرد پوشان فولاد مبارکه سپاهان پیوست.

وی در مورد حضورش در سپاهان گفت: حضور در تیم فوتبال سپاهان که همیشه چهره یک مدعی و قهرمان را باخود به همراه دارد آرزوی بسیاری از بازیکنان ایرانی است که بتوانند با حضور در آن به رشد فوتبالی شان کمک کنند. حضور مداوم این باشگاه در رقابت‌های آسیایی نیز به تجربه بین المللی بازیکنان کمک می کند تا به بازیکنانی فرا ملی تبدیل شوند
از سوی دیگر مهدی کریمیان نیز با حضور در باشگاه سپاهان اصفهان قرادادش را با تیم فوتبال این باشگاه تمدید کرد.

به گزارش مهر، کریمیان در مورد تمدید قرارداد خود با سپاهان گفت: "با توافقات انجام شده دو سال دیگر در خدمت سپاهان هستم و می خواهم به عشق مردم اصفهان سال آینده هم مانندامسال از هیچ تلاشی برای موفقیت در سپاهان کوتاهی نکنم."

کد خبر 108874

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز