سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس‌جمهور و هیات دولت در چارچوب دور سوم سفرهای استانی هفته جاری به کرمان سفر می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر در کرمان، سفر هیئت دولت به استان کرمان به احتمال فراوان چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری برگزار می شود.

در راستای هماهنگی مسئولان ادارات کرمان عصر دوشنبه نیز جلسه شورای اداری شهرستان کرمان برگزار شد و هماهنگی های اولیه برای سفر صورت گرفت.

طبق اعلام فرماندار کرمان جلسه آینده شورای اداری کرمان با حضور وزیر کشور برگزار می شود.

در همین چارچوب عصر دوشنبه جلسه کارگروه تخصصی دور سوم سفر در کرمان با حضور استاندار و مسئولان استان کرمان و معاون اول رئیس جمهور برگزار شد و مشکلات و کمبودها کرمان مطرح و مصوبات جمع بندی نهایی شد.

احمدی نژاد در سومین دور سفر خود به کرمان در مصلای بزرگ کرمان دیدار مردمی خود را با مردم خونگرم و قدرشناس کرمان را برگزار می کند.

سه نشست مجزا نیز با خانواده شهدا و ایثارگران، منتخبان مردم و مدیران اجرایی استان تشکیل می شود.

سایر کارگروه های تخصصی نیز به ریاست وزیران و اعضای هیئت دولت برگزار خواهد شد ضمن اینکه 20 شهرستان کرمان نیز میزبان اعضای هیئت دولت خواهند بود.

کارگروه فرهنگ و هنر و همچنین هفتادمین جلسه هیئت دولت در استانها نیز در کرمان با حضور احمدی نژاد برگزار می شود.

مردم استان کرمان در انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم طبق آمار بیشترین رای را در بین سایر استانهای کشور به رئیس جمهور منتخب دادند و در سفر هفته جاری نیز آماده استقبال گسترده از محمود احمدی نژاد و هیئت دولت به استان کرمان هستند.

استان کرمان پس از انجام سفرهای دور اول و دوم به خصوص در بحث فعالیتهای عمرانی، عمران شهری و محرومیت زدایی از جنوب استان کرمان شاهد جهشهای بلندی بوده است و مردم استان امیدوار هستند سفر دور سوم سفر برای استان کرمان سرآغاز دور تازه ای از پیشرفت در ابعاد مختلف بخصوص در زمینه فرهنگی باشد.

کد خبر 108214

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز