همشهری آنلاین: رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی گفت: وزارتخانه‌های اطلاعات و امور خارجه نظر خود را درباره طرح کاهش رابطه با انگلیس به کمیسیون امنیت ملی مجلس ارائه دادند.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی نماینده مردم بیرجند و رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به طرح کاهش رابطه با انگلیس، درمجلس گفت: در این خصوص با برخی دستگاه‌ها مذاکراتی صورت گرفته و با برخی دستگاه‌های دیگر نیز در آینده مذاکراتی انجام خواهیم داد.

رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: هم‌اکنون وزارتخانه‌های امورخارجه و اطلاعات به همراه برخی دستگاه‌های دیگر نظر خود را در رابطه با طرح مذکور به کمیسیون امنیت ملی ارائه داده‌اند و زمانی که ما به جمع‌بندی کامل در این باره رسیدیم طرح را در صحن مطرح خواهیم کرد.

گفتنی است،‌ این طرح اولین بار در اواسط دی ماه سال جاری توسط 35 نماینده مجلس مطرح و نمایندگان در تاریخ 23 دی‌ماه سال گذشته در آغاز جلسه علنی یک فوریت طرح التزام قطع رابطه کامل دولت ایران با انگلیس را در دستور کار خود داشتند که در این روز فوریت بررسی این طرح به تصویب نمایندگان رسید، پس از بررسی‌های اجمالی با نظر رئیس مجلس شورای اسلامی این طرح برای بررسی بیشتر به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ارسال شد.

کد خبر 106524

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز