یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۴
۰ نفر

گروه حوادث: اعضای باند زورگیری با پوشاندن لباس زنانه به یکی از همدستان خود، او را به‌عنوان طعمه سر راه خودروهای عبوری قرار می‌دادند تا بعد از توقف خودروها، نقشه شوم خود را عملی کنند

چندی قبل مردی وحشتزده نزد ماموران گشت پلیس شهرستان پاکدشت رفت و مدعی شد از سوی چند زورگیر مورد حمله قرار گرفته اما توانسته است از چنگ آنها فرار کند.

این مرد به ماموران گفت: ساعتی قبل در حال عبور از جاده خاوران بودم که متوجه زنی شدم که کنار جاده منتظر تاکسی بود. وقتی این زن دست تکان داد، توقف کردم تا سوار ماشینم شود اما در همین هنگام چند نفر که در بیابان‌های اطراف مخفی شده بودند به‌طرف خودروام حمله‌ور شدند. آنها قصد سرقت خودرو و اموالم را داشتند که بعد از درگیری با آنها موفق به فرار شدم.

بعد از اظهارات شاکی، ماموران راهی محلی شدند که متهمان در آنجا مشاهده شده بودند. آنها با زیرنظر گرفتن این منطقه متوجه فردی شدند که با لباس زنانه کنار خیابان ایستاده بود و وانمود می‌کرد که منتظر تاکسی است.

ماموران بعد از نزدیک شدن به این فرد متوجه شدند که وی مرد جوانی است که لباس زنانه پوشیده و قصد فریب راننده‌ها را دارد بنابراین او را دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند. مرد جوان وقتی دید دستش نزد ماموران رو شده، لب به اعتراف گشود و مدعی شد با همدستی 6 نفر از دوستانش دست به سرقت و زورگیری از رانند‌ه‌های عبوری می‌زده است.

این مرد گفت: همیشه یکی از ما لباس زنانه به تن می‌کرد و کنار خیابان می‌‌ایستاد. راننده‌های عبوری هم به تصور اینکه او مسافر است، برای رساندن وی به مقصدش توقف می‌کردند اما به محض توقف آنها بقیه اعضای باند که در همان حوالی مخفی شده بودند، وارد عمل می‌شدند و بعد از تهدید راننده اموال او را به سرقت می‌بردند.

سرهنگ زنده‌شو - فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت - با اعلام این خبر گفت: بعد از اظهارات متهم، دستور بازداشت بقیه همدستان او نیز صادر شد و ماموران با شناسایی مخفیگاه آنها در یکی از روستاهای اطراف پاکدشت موفق شدند تمامی اعضای باند را درحال استعمال مواد‌مخدر دستگیر کنند.

وی ادامه داد: بعد از انتقال متهمان به اداره پلیس، برای تمامی آنها قرار قانونی صادر شد و تحقیقات تکمیلی درخصوص این پرونده ادامه دارد.

 

کد خبر 104281

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز