همشهری آنلاین: پیشنهاد ایران در حمایت از مردم فلسطین در نشست گروه آسیا پاسیفیک اجلاس بین‌المجالس با اجماع تصویب شد

به گزارش ایرنا، در جلسه روز شنبه ‌گروه آسیاپاسیفیک یکصد و بیست و دومین اجلاس اتحادیه بین‌المجالس (I.P.U) در شهر بانکوک تایلند ماده اضطراری پیشنهادی ایران در محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی با اکثریت آراء به تصویب رسید.   

در این جلسه ماده پیشنهادی ایران توسط نماینده مجلس شورای اسلامی مطرح شد که پس از حمایت گروههای نمایندگی اندونزی و بسیاری دیگر از کشورهای آسیایی این ماده با اکثریت آراء به تصویب رسید.

با توجه به تحولات اخیر در سرزمینهای اشغالی فلسطین و تشدید روند شهرک سازی و تجاوز به اماکن مذهبی ،اسلامی و مسیحی در بیت المقدس هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران پیشنهادی تحت عنوان اقدامات پارلمانی جهت توقف کامل ساخت شهرکهای یهودی نشین و نیز حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی از کلیه اماکن تاریخی و مذهبی در سرزمین فلسطین و پیشگیری از اقدامات غیرقانونی و تجاوزکارانه رژیم اشغالگر قدس را بعنوان ماده اضطراری به اجلاس ارایه نمودکه قرار است در این اجلاس مورد بررسی قرار گیرد.

هیاتی از مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران برای حضور در یکصد و بیست و دومین اجلاس اتحادیه بین‌المجالس (I.P.U) در بانکوک پایتخت تایلند به سر می برند.

کد خبر 103898

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز