گروه حوادث: دختری که عاشق اتومبیلرانی است، پس از آن‌که در حال سرقت یک خودرو به دام افتاد، مدعی شد که این نخستین سابقه اوست، اما بازپرس جنایی با شناسایی او، پرونده قبلی او را نیز گشود.

عصر سه‌شنبه پس از آن‌که دو خودروی پراید و پژو در یکی از خیابانهای شمالی پایتخت با یکدیگر تصادف کردند، راننده پژو که از افسران پلیس بود با پلیس110 تماس گرفت و بدین ترتیب افسر راهنمایی و رانندگی برای بررسی صحنه تصادف به محل اعزام شد، اما در فاصله زمانی رسیدن افسر راهنمایی، دستپاچگی عجیب سرنشینان پراید که دختر و پسری  جوان بودند از چشم راننده خودرو پژو دور نماند. وی در ابتدا فکر کرد که این دو جوان به دلیل آن‌که با یکدیگر نسبتی ندارند از حضور پلیس نگران هستند ولی هنگامی که افسر راهنمایی و رانندگی در محل حاضر شد، واقعیت ماجرا فاش شد.
وقتی افسر راهنمایی و رانندگی درخواست مدارک خودروی پراید را از دختر جوان کرد او با دستپاچگی مدعی شد مدارک خودرواش را همراه ندارد، ولی حرکات غیرمعمول این دختر و پسر شک افسر پلیس را نیز برانگیخت و در نهایت استعلام پلیسی مشخص کرد خودروی پراید مسروقه است که به این ترتیب دختر جوان به نام شراره و پسر جوان همراهش دستگیر شده و به دادسرای جنایی انتقال یافتند.
اما روز گذشته در حالی که ماموران کلانتری در حال انتقال این دختر و پسر جوان به شعبه یکم دادیاری دادسرای جنایی بودند، قاضی روشن بازپرس شعبه سوم در مسیر راهروی دادسرا با دیدن چهره دختر جوان به یاد آورد که او 4 ماه قبل به اتهام ربودن خودروی پسر همسایه‌شان دستگیر شده  و با صدور حکم سه سال حبس تعلیقی آزاد شده بود.
هنگامی که بازپرس جنایی با مشاهده شراره جویای علت حضور وی در دادسرا شد، با اطلاع از ارتکاب سرقت مشابه روند رسیدگی به پرونده تغییر یافته و از شعبه یکم دادیاری به شعبه سوم بازپرسی ارجاع داده شد تا به‌طور دقیق‌تر به پرونده رسیدگی شود.
شراره  بعد از این‌که در برابر بازپرس روشن در شعبه سوم قرار گرفت مدعی شد که سرقت این خودرو به وی ارتباطی ندارد و افشین عامل سرقت خودرو است ولی تحقیقات قضایی چاره‌ای جز بیان حقیقت برای او نگذاشت و این دختر 22ساله سرانجام به سرقت خودروی پراید اعتراف کرد و بیان کرد که عشق به اتومبیلرانی وی را وسوسه می‌کند تا دست به سرقت خودرو بزند. افشین متهم دیگر پرونده نیز مدعی شد که تنها با شراره  ارتباط دوستی داشته و از سارق بودن وی هیچ اطلاعی نداشته است.
این گزارش حاکی است، دختر جوان 4 ماه قبل در پی شکایت پسر همسایه‌شان مبنی بر سرقت خودروی پرایدش در حالی که چند نفر از دوستانش را سوار خودروی مسروقه کرده و در خیابانهای تهران مشغول گردش بود توسط پلیس دستگیر شده بود.
کد خبر 10315

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز