سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۹:۲۹
۰ نفر

برای نخستین‌بار سینمای 4‌بعدی توسط یک شرکت ایرانی در دومین نمایشگاه بین‌المللی سرگرمی کودک و نوجوان رونمایی می‌شود.

سید امیرمسعود شهرام نیا، مدیرعامل مؤسسه نشر شهر و دبیر نمایشگاه، با اشاره به اهداف فرهنگی این نمایشگاه گفت: شرکت‌کنندگان در دومین نمایشگاه بین‌المللی سرگرمی‌های کودک و نوجوان، آخرین دستاوردهای علمی، آموزشی و فنی در حوزه سرگرمی را ارائه می‌دهند.

وی به حضور گسترده ناشران کودک در این نمایشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: در این دوره شاهد حضور گسترده در بخش ناشران کودک و نوجوان هستیم که بیش از 30 ناشر کودک و نوجوان در دومین دوره نمایشگاه حضور خواهند داشت.

دبیر نمایشگاه بین‌المللی سرگرمی کودک و نوجوان افزود: برنامه‌های ویژه‌ای شامل برگزاری تورهای بازدید دانش‌آموزان از نمایشگاه، اجرای تئاتر، موسیقی، ایستگاه نقاشی و برنامه‌های شاد و مفرح مخصوص کودکان در طول برگزاری نمایشگاه برپا می‌شود.

مدیرعامل مؤسسه نشر شهر همچنین از حضور شهرداران مناطق در ایام برگزاری نمایشگاه خبر داد و گفت: حضور شرکت‌های ایرانی و خارجی و ارائه آخرین دستاوردهای علمی و فنی امکان مناسبی برای مدیران شهری فراهم آورده است.

نمایشگاه بین‌المللی سرگرمی کودک و نوجوان به همت مؤسسه نشر شهر وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با همکاری سازمان توسعه تجارت از 13 تا 17 اسفند در نمایشگاه دائمی شهرداری در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.

کد خبر 101716

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز