حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دکتر رمضان عبدالله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه خاطرنشان کردند:

فلسطین به عرصه تحقق خواست و اراده الهی در پیروزی و غلبه مستضعفین بر مستکبرین تبدیل شده است.

ایشان با مقایسه وضع فلسطین و رژیم صهیونیستی در 30 سال پیش و اکنون خاطرنشان کردند: فلسطین، امروز مظهر حیات، عزم، اراده، ایمان، مجاهدت و عزت است و مردم فلسطین نشان داده‌اند که از لحاظ بنیه معنوی به مراتب از غاصبان صهیونیست، قوی‌ترند به همین دلیل ارتش اسرائیل با وجود برتری نظامی نتوانست بر ایمان و اراده آنان غلبه کند و شکست خورد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی ناتوانی رژیم صهیونیستی را در تسلط بر غزه، شبیه به معجزه دانستند و تصریح کردند: رژیم صهیونیستی با وجود برخورداری از تمام کمک‌های مادی و سیاسی و پس از حدود 2 سال محاصره، نتوانست مقاومت ملت فلسطین را در هم بشکند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در همین زمینه افزودند: اراده الهی به پایان دادن ظلم در منطقه و به‌خاک‌مالیدن بینی مستکبران تعلق گرفته است.ایشان با اشاره به قساوت، شدت عمل و وحشی‌گری بی‌سابقه رژیم صهیونیستی خاطرنشان کردند: این رژیم در طول 60 سالی که از عمر غاصبش می‌گذرد، مظهر همه زشتی‌ها، ظلم‌ها و نامردمی‌هایی است که ممکن است در یک مجموعه پیدا شود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی مقاومت فلسطین را در برابر  این  همه فشار اعجاب‌برانگیز دانستند و افزودند: امید برگرفته از ایمان مردم فلسطین مهم‌ترین عامل مقاومت است و در تمام قضایای سیاسی صحنه فلسطین باید امید به پیروزی و ادامه مقاومت مورد توجه باشد.رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تمجید از نقش جنبش جهاد اسلامی در عرصه جهاد و سیاست فلسطین، تأکید کردند: من به آینده فلسطین بسیار خوش بین هستم و معتقدم اسرائیل در سراشیبی تند افول و زوال حرکت می‌کند و ان‌شاءالله نابودی آن حتمی خواهد بود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به روند قدرت گرفتن جبهه حق و در مقابل، ضعیف شدن جبهه باطل اشاره و خاطرنشان کردند: تردیدی نیست که پایان این مسیر، نجات فلسطین از چنگال صهیونیست‌ها و بازگشت آن به دامن فلسطینی‌ها و زوال رژیم صهیونیستی است.

ایشان به تلاش برخی دولت‌های عربی در جهت کمک به دشمن صهیونیستی اشاره کردند و افزودند: قطعاً این تلاش‌ها اثر و دوامی ندارد چرا که ملت‌های مسلمان همواره پشتیبان آرمان فلسطین هستند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کردند: ما براساس عقیده خود از فلسطین دفاع می‌کنیم و پای آن ایستاده‌ایم و اعتقاد قلبی داریم که خداوند متعال از اهل ایمان دفاع می‌کند.

در این دیدار آقای رمضان عبدالله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین، ضمن تبریک فرارسیدن سی‌ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: همانطور که شهید فتحی شقاقی می‌گفت انقلاب اسلامی ایران، انقلابی بی‌نظیر است و با هیچ انقلاب دیگری قابل مقایسه نیست.

وی با بیان گزارشی از آخرین تحولات فلسطین و منطقه گفت: گروه‌های مقاومت اسلامی، با وحدت کامل و استحکام مواضع به فعالیت جهادی و سیاسی خود تا پیروزی نهایی ادامه می‌دهند.

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین به سیاست جنگ‌طلبانه رژیم صهیونیستی در منطقه اشاره کرد و افزود: گروه‌های مقاومت و جهاد اسلامی فلسطین با احساس قوت و هوشیاری کامل، اوضاع را رصد می‌کنند و آماده دفاع و رویارویی با هرگونه تحرکات و اقدامات حماقت‌آمیز دشمن صهیونیستی خواهند بود.

دکتر رمضان عبدالله با تحسین هوشیاری ملت بزرگ ایران گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران، در بهترین و قوی‌ترین موقعیت قرار دارد و همه به مواضع بحق ایران افتخار می‌کنند و قطعاً حق نیز پیروز خواهد بود.

کد خبر 101202

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز