دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۸۸ - ۰۵:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: انجمن علمی تجارت الکترونیک ایران با هدف توسعه علمی و ایجاد بستری مناسب برای مشارکت نخبگان این عرصه تاسیس شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، مهندس حسین پاریاب عضو هیات موسس انجمن هدف از تشکیل این نهاد علمی را بهبود بخشیدن به امور آموزش و پژوهش کشور در زمینه تجارت الکترونیک اعلام کرد و گفت: این انجمن علمی با عضویت وزیران بازرگانی و اقتصاد و دارایی دولت دهم فعالیت خود را آغاز کرد.

به گفته وی تحقیقات در سطح ملی و بین المللی تجارت الکترونیک، همکاری با نهادهای اجرایی، علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور در زمینه ارزیابی، بازنگری و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مربوط به تجارت نوین، ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی مرتبط با تجارت الکترونیک، برگزاری نشست های علمی در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی و انتشار کتب و نشریات علمی از جمله فعالیت های این انجمن است.

سیدحسین پاریاب با اشاره به اینکه این انجمن با تصویب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تاسیس شد گفت: اساتید، دانشجویان و به ویژه متخصصین فن آوری اطلاعات می توانند به عضویت این انجمن درآیند.

قراراست اولین مجمع عمومی انجمن علمی تجارت الکترونیک ایران در روز پنجشنبه چهاردهم آبان ماه ساعت 10 صبح در موسسه مطالعات و پژوهش های وزارت بازرگانی برگزار شود.

یادآور می شود پژوهشگران و علاقه مندان موضوع تجارت الکترونیک می توانند برای کسب آگاهی بیشتر به پایگاه اینترنتی انجمن علمی تجارت الکترونیک ایران به نشانی اینترنتی www.IECA.ir مراجعه کنند.

کد خبر 94221

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز