همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: برای انتخابات دهمین دوره ریاست‌جمهوری از کاندیدای خاصی حمایت نمی‌کنم و بنا ندارم کسی را که به او رای می‌دهم به مردم معرفی کنم

به گزارش ایلنا غلامعلی حداد عادل که در حاشیه نخستین کنگره کشوری جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری از کاندیدای خاصی حمایت نمی‌کنم تصریح کرد: من بنا ندارم کسی را که به او رای خواهم داد به مردم معرفی کنم ولی معیارهای خود را می‌گویم و از مردم تقاضا دارم که حافظه تاریخی خود را به کار بگیرند و حوادث سال‌های گذشته را در نظر بگیرند و همچنین به یکی دیگر از ارکان اصلی انقلاب یعنی ولایت فقیه توجه کنند.

وی ادامه داد: انشاءالله با این ملاک‌ها مردم بهترین رای را بدهند.

حداد عادل در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه محور برنامه‌های رئیس‌جمهور آینده چه باید باشد؟ پاسخ داد: این موضوع باید موکول شود به بعد از انتخابات تا اینکه مشخص شود چه کسی انتخاب می‌شود.

رئیس سابق مجلس شورای اسلامی در خصوص حضور مردم در انتخابات نیز تاکید کرد: آنچه که مهم است نمایش باشکوه قدرت، همبستگی، وحدت، آگاهی و شعور سیاسی مردم در پای صندوق‌های رای است چرا که دنیای غرب، نظام و ملت ما را به نداشتن آزادی و دموکراسی متهم می‌کنند بنابراین بهترین پاسخ به این دروغ بزرگ حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای است که نشانه آگاهی مردم خواهد بود.

وی با اشاره به برخی فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه انتخابات را آبروی نظام عنوان کردند اضافه کرد: مردمی که به کشور خود علاقه دارند باید با تمام وجود در انتخابات 22 خردادماه حاضر شوند.

کد خبر 81385

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز