پنجشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۲۰:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم های فوتبال راه آهن شهر ری و ذوب آهن اصفهان به دیدار پایانی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های ایران ؛ بزرگداشت آزاد سازی خرمشهر راه یافتند

به گزارش واحد مرکزی خبر، از مرحله نیمه پایانی رقابت‌های فوتبال جام حذفی        باشگاه‌های ایران (بزرگداشت آزاد سازی خرمشهر) عصر روز پنجشنبه 24 اردیبهشت در  ورزشگاه اکباتان تهران دیدار تیم‌های فوتبال راه آهن شهر ری و پاس همدان برگزار شد که تیم راه آهن توانست با یک گل تیم پاس همدان را حذف کند و به دیدار پایانی این مسابقات راه یابد.

تک گل این دیدار که به قضاوت محسن ترکی برگزار شد را مجتبی زارع در دقیقه 36 برای تیم راه آهن شهر ری درون دروازه تیم پاس همدان جای داد.

دیگر بازی مرحله نیمه پایانی این مسابقات را تیم‌های صبای قم و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه یادگار امام قم بر گزار می‌کنند که تیم ذوب آهن اصفهان با شکست صبای قم حریف تیم راه آهن شهر ری در بازی پایانی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های ایران ؛ بزرگداشت آزاد سازی خرمشهر شد.

در این بازی تیم ذوب آهن توانست در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4 و در مجموع با حساب 6 بر 5 میزبان خود تیم صبای قم را شکست دهد و راهی بازی پایانی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های ایران شود تا برای کسب مقام قهرمانی این رقابت ها برابر تیم راه آهن شهر ری قرار گیرد.

دو تیم در این بازی ماراتن که 120 دقیقه به طول انجامید در وقت های عادی و اضافی به نتیجه مساوی یک - یک دست یافته بودند.

گل های دو تیم در وقت عادی این مسابقه که به قضاوت سعید مظفری زاده برگزار شده بود را ابتدا فریدون فضلی برای تیم صبا به ثمر رساند و گل تساوی بخش ذوب اهن را هم صلصالی برای تیمش درون دروازه تیم صبا جای داد.

تیم صبا از اواخر نیمه نخست وقت اضافی با اخراج فرزانه که با در یافت کارت زرد دوم صورت گرفت این بازی را 10 نفره به پایان برد 0ا ما در صورت پیروزی تیم فوتبال ذوب آهن در بازی پایانی جام حذفی برابر تیم راه آهن و کسب مقام قهرمانی این مسابقات تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان تیم چهارم لیگ برتری هم جواز حضور در بازیهای باشگاه های اسیا را کسب خواهد کرد.

تیم ذوب آهن اصفهان خود با کسب مقام نایب قهرمانی لیک برتر باشگاهها به مسابقات باشگاه های آسیا راه یافته است

کد خبر 81349

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز