همشهری آنلاین: عرضه سهام بلوکی شرکت صدرا که قرار بود شنبه 29 فروردین ماه انجام شود فعلا به تعویق افتاد.

پیش از این قرار بود تعداد 767 میلیون و 662 هزار و 862 سهم (معادل 18/51 درصد) از سهام صدرا روز شنبه در بازار سهام عرضه شود. اما این عرضه به تعویق افتاده است.

مدیرعامل کارگزاری بانک ملی که فروشنده این تعداد از سهام خواهد بود با بیان این مطلب که از طریق اطلاع رسانی بورس تهران اعلام شد، گفت: با توجه به آیین‌نامه عرضه عمده سهام شرکت‌ها در بورس اوراق بهادار تهران، حداقل یک هفته پیش از عرضه باید آگهی عرضه سهام توسط شرکت بورس اعلام و در پایگاه اطلاع‌رسانی آن درج شود، بنابراین زمان عرضه این تعداد از سهام شرکت صنعتی دریایی به تاخیر افتاد تا اقدامات لازم در این زمینه صورت بگیرد. به علاوه اطلاعات لازم در خصوص سود پیش‌بینی شده شرکت و سایر اطلاعات درخواستی نیز باید به بورس ارسال شود.

علی روحی در خصوص مشتری این تعداد از سهام ابراز داشت: بر اساس توافق صورت گرفته، به احتمال زیاد قرارگاه خاتم‌الانبیا خریدار این بلوک مدیریتی خواهد بود. اما به هر حال باید تا روز عرضه منتظر ماند،‌ چرا که امکان حضور خریدار جدید وجود دارد.

اطلاع رسانی بورس تهران البته دقایقی پس از انتشار این مطلب طی اطلاعیه جداگانه‌ای اعلام کرد که عرضه بلوکی صدرا 5 اردیبهشت ماه انجام خواهد شد.

کد خبر 79098

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز