همشهری آنلاین: رئیس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح از واریز عیدی 250 هزار تومانی به حساب تمامی بازنشستگان لشکری در روز پنج‌شنبه هفته گذشته خبر داد.

سردار حمیدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» ایسنا، ضمن بیان این که بازنشستگان خواهان دریافت عیدی به صورت سکه نبودند،‌ افزود: از سوی دیگر بازنشستگان باید هزینه‌ای را جهت نقد کردن سکه صرف می‌کردند تا آن را به فروش برسانند و همچنین موضوع کاهش قیمت سکه به دلیل زیاد شدن تعداد آن در بازار، بین بازنشستگان مطرح شده بود.

وی خاطر نشان کرد: بنابراین دولت نیز با تامین اعتبار مورد نیاز، عیدی‌ها را به صورت نقدی به سازمان پرداخت و این ارقام نیز به حساب بازنشستگان واریز شد.

رئیس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح، با بیان این که عیدی بازنشستگان با حقوق بهمن ماه آن‌ها به حسابشان واریز شد، اعلام کرد: همچنین حقوق اسفند ماه بازنشستگان تا 20 ماه جاری به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

نصیری در مورد پرداخت بن‌های 40 هزار تومانی نیز گفت: حکمت کارت بازنشستگان در مرحله دوم دریافت بن‌ غیرنقدی در ماه جاری شارژ می‌شود.

وی افزود: همچنین سهم بن غیرنقدی نیمه دوم مستمری‌بگیران (هر خانوار 40 هزار تومان) نیز در فیش حقوقی اسفندماه این افراد و به صورت نقدی پرداخت می‌شود.

وی در ادامه با اعلام درج آدرس اینترنتی سیستم پرتال سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح در فیش حقوقی دی ماه بازنشستگان به آدرس WWW.ESATA.IR، اظهار کرد: از این پس بازنشستگان می‌توانند، با مراجعه به این سایت و وارد کردن رمز، اطلاعات مربوط به فیش حقوقی خود را دریافت کنند.

رئیس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح افزود: همچنین این افراد می‌توانند برای دریافت اطلاعات فیش حقوقی خود با شماره‌های تلفن گویای 4ـ88467192 و9ـ88463246 سازمان ارتباط برقرار کرده و با وارد کردن چهار شماره آخر حکمت کارت خود به عنوان رمز، اطلاعات مورد نیاز را از طریق آپشن‌های تعریف شده، دریافت کنند.

نصیری در ادامه گفت‌وگو با ایسنا خبر داد: تا پایان ماه جاری و براساس برنامه‌ریزی‌ صورت گرفته، به هر یک از بازنشستگان یک پسورد برای دریافت اطلاعات مربوط به فیش حقوقی تعریف و از طریق فیش حقوقی در اختیار بازنشستگان گذارده می‌شود.

وی در پایان از پرداخت و عودت دادن مبلغ کسر شده از حقوق بازنشستگان به دلیل عضویت در شرکت تعاونی ساتا خبر داد و گفت: مبلغ پرداختی بازنشستگان در فیش حقوقی بهمن ماه آن‌ها با عنوان «طلب نوع دوم» مشخص شده است.

لازم به ذکر است، مبلغ عیدی اعلامی بازنشستگان و کارکنان دولت، پیش از این 250 هزار تومان اعلام شده بود

کد خبر 75803

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز